TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Санкт Петербург, МС-1 № 2006; Санкт Петербург — Происшествия
  Санкт Петербург МС-1 № 2006  —  маршрут 20
Происшествия
Выборгское шоссе
Текст к фото: "Сход с рельс вагона N2006. При движении от Озерков при спуске с Поклонной горы на Песочном раз'езде вагон стал поперек канавы. По заявлению вагоновожатого не работал тормоз, который при проверке оказался исправным. Жертв небыло. 8 ч. 20 м. 31-VII-30 г."
Из архива ленинградского ТТУ. Фото предоставил Владимир Валдин.
См. также:
http://transphoto.ru/photo/580164/
http://transphoto.ru/photo/580162/
http://transphoto.ru/photo/114330/

Качено от Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд           Дата: 31 юли 1930 г., четвъртък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 28.03.2013 02:26 MSK
Разглеждан — 1016

Подробна информация

Санкт Петербург, МС-1 № 2006

Местоположение:СПб ГУП «Горэлектротранс»
Депо/Парк:Нумерация до 1983
Модел:МС-1
Построен:1929
Текущо състояние:Предаден в друг град
Назначение:Пътнически
Забележка:С 1963 — Красноярск

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:FinePix S7000
Авторские права:
Время съёмки:09.01.2006 02:59
Выдержка:1/13 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:7.8 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 6

30.04.2018 22:17 MSK
Връзка
watchmaker · Харков
Няма снимки
>>По заявлению вагоновожатого не работал тормоз, который при проверке оказался исправным.
Сколько типов тормозов было на этих вагонах, один или больше?
0
+0 / –0
30.04.2018 22:25 MSK
Връзка
Няма снимки
Интересное фото. Людей, которые в кадре, скорее всего больше нету среди нас. Как и собственно, вагона.
0
+1 / –1
30.04.2018 23:10 MSK
Връзка
Tolya · Санкт Петербург
Снимка: 7
Видов тормозов - два с хвостиком
Электродинамический
Колодочный (на бандаж колеса) с пневматическим или электрическим приводом, а также с ручным приводом от штурвальной колонки
0
+0 / –0
01.05.2018 06:37 MSK
Връзка
Иван Волков · Санкт Петербург
Снимка: 302
Это ж как надо было разогнаться...
0
+0 / –0
01.05.2018 10:04 MSK
Връзка
Няма снимки
Цитата (Иван Волков, 01.05.2018):
> Это ж как надо было разогнаться...

Мне кажется, сам вагон сильно много не набрал бы скорости, из-за своего веса и конструкции. Вес в бОльшей степени послужил выдавливанию с рельс.
–1
+0 / –1
01.05.2018 20:44 MSK
Връзка
Денисыч · Пермь
Снимка: 2
Все босиком. И нормально)
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.