TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Паўладар, 71-623-02 № 148; Паўладар — Разные фотографии
  Паўладар71-623-02 № 148 
Разные фотографии
Трамвай депосы
Прибытие вагона (заводской номер 00070)

Аўтар: Работник ТУ · Паўладар           Дата: 9 снежня 2012 г., нядзеля

Статыстыка

Апублікавана 09.12.2012 16:17 MSK
Праглядаў — 557

Падрабязная інфармацыя

Паўладар, 71-623-02 № 148

Дэпо / Парк:Трамвай
З...:09.12.2012
Мадэль:71-623-02
Пабудаваны:04.2012
Заводскі №:70
Стан:Працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Инв.№ 2265
09.12.2012 — прибыл в депо
21.12.2012 — вышел на линию
24.04.2014 — полупантограф заменен на пантограф
Стоял в депо по т/н с 09.01.2017 по 29.06.2017

EXIF

Авторские права:COPYRIGHT, 2009

Каментары · 3

09.12.2012 20:37 MSK
Спасылка
Яков Титенок · Усць-Катаў
Фота: 707
На заметку редакторам: неверно внесены даты (в части месяцев) постройки вагонов. 00060 построен в октябре 2012, 00070 - в апреле.
+7
+7 / –0
10.12.2012 09:28 MSK
Спасылка
KoD@K · Віднае
Фота: 794
Подскажите пожалуйста, а как так получилось, что вагон со старшим бортовым номером построили раньше, чем с младшим?
+5
+5 / –0
10.12.2012 16:52 MSK
Спасылка
Яков Титенок · Усць-Катаў
Фота: 707
Это связано с тем, что заводские номера присваиваются не по порядку выхода готового вагона с конвейера, а в момент закладки кузова в рамно-кузовном цехе. А там могут сразу заготовить задел в 10-15 кузовов, и они зачастую передаются на сборку не по порядку. Вот и получается "перехлест" номеров. Когда темпы производства вагонов высоки, это, конечно, не так бросается в глаза.
+6
+6 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.