TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Dnipro, Tatra-Yug T6B5 Nr. 3003
  DniproTatra-Yug T6B5 Nr. 3003  —  Traseu 11, 3003+3004
Tatra-Yug T6B5 Nr. 3004  —  Traseu 11, 3003+3004
Вулиця Курчатова

Autor: timoffey · Dnipro           Dată: 21 august 2012 an, Marți

Statistici

Publicat 07.11.2012 01:20 MSK
Vizualizări — 413

Informație detaliată

Dnipro, Tatra-Yug T6B5 Nr. 3003

Depoul:Tramway depot #3
Livrat:12.1996
Model:Tatra-Yug T6B5
Anul construcției:1995
Numărul de serie:179850
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:СМЕ 3003+3004
СР 06-07.2011
КР(ВРМ) 08-10.2014
СР 07-08.2018
СР 05-08.2021
КР (ВРМ) 07-09.2023

Comentarii · 4

07.11.2012 17:13 MSK
Link
Дальнобойщик · Krîvîi Rih
Fotografii: 3025
Как раз более вместительные Т6 нужно выпускать на №1, а узкие на №11.
+1
+1 / –0
07.11.2012 18:32 MSK
Link
Fotografii: 9 · Redactor local
Помню, в начале-середине 2000-х их часто на 11 пускали, они тогда еще были в первоначальной красной окраске.
+1
+1 / –0
07.11.2012 18:35 MSK
Link
Tranvia · Kiev
Fotografii: 347
Круто. Уникальное редчайшее явление! Видимо, на 11 был либо недовыпуск и таким способом перекрыли отсутствие обычной СМЕ на время выезда либо хозяин/хозяйка забрали в этот день на смену на не своем маршруте (в Киеве таким не удивишь - в Дарницком трамвайном в свое время - куда хозяин - туда и его тиристорка=)Сейчас в связи с уменьшением составности и требованиями одиночного вагона на выпуск допуск на некоторые маршруты уже безвозвратно закрыт...Хотя изредка и сейчас допускают исключения)
+1
+1 / –0
07.11.2012 20:17 MSK
Link
Taranik · Dnipro
Fotografii: 30
Вагон проходит обкатку после ППР.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.