Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Tver, Tatra T6B5SU — 27; Tver, 71-608K — 261; Tver — Tver streetcar in the 1990s.
  Tver Tatra T6B5SU — 27  —  Viszonylat 4, СМЕ 27+29
 71-608K — 261  —  Viszonylat 5
Tver streetcar in the 1990s.
Улица Горького

Készítette: Ааре Оландер · Tallinn           Dátum: 21 június 1994 ., kedd

Statisztikák

Publikálva 08.10.2012 11:12 MSK
Megtekintések — 920

Részletes adatok

Tver, Tatra T6B5SU — 27

Kocsiszín/üzem:Tramway depot #1
típus:Tatra T6B5SU
Gyártási év:1988
Gyári szám:177357
Aktuális állapot:Átszámozva vagy átállomásítva (01.10.2010) Selejtezve
Üzemmód:Forgalmi
Szétvágva:2016
Megjegyzés:10.2010 to #2
СМЕ 27+29 до 01.10.2010

Tver, 71-608K — 261

Kocsiszín/üzem:Tramway depot #2
típus:71-608K
Gyártási év:1993
Gyári szám:446
Aktuális állapot:Selejtezve (2016)
Üzemmód:Forgalmi

Fényképezőgép beállításai

Model:CanoScan 8600F
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 8

08.10.2012 13:57 MSK
Link
BaNDiT69 · Tver
Képek: 850
Система по 4-му маршруту, офигеть!!!
+1
+1 / –0
08.10.2012 14:02 MSK
Link
Képek: 134 · Városi adatszerkesztő
А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.
+3
+3 / –0
08.10.2012 15:16 MSK
Link
BaNDiT69 · Tver
Képek: 850
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.

Ну я то откуда знал.
+1
+1 / –0
08.10.2012 18:44 MSK
Link
Képek: 791 · Városi adatszerkesztő
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> Системы на этом маршруте были года до 2001-го

17+19, 27+29, 35+37 и еще какая-то были последними.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:03 MSK
Link
Képek: 134 · Városi adatszerkesztő
24+34, естественно.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:30 MSK
Link
Képek: 723
17+19, 27+29 и 24+34 переданы на 8 маршрут в октябре 1999, последняя 35+37 передана на 14 маршрут в марте 2000.
0
+0 / –0
08.10.2012 21:56 MSK
Link
Képek: 1587
Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая. И мне все время все Т-6 хотелось сцепить между собой в такой эдакий длинный поезд.
0
+0 / –0
09.10.2012 01:15 MSK
Link
Képek: 452 · Városi adatszerkesztő
Цитата (BaNDiT69, 08.10.2012):
> Система по 4-му маршруту, офигеть!!!

до переноса четвёрки в Затверечье на ней только системы и ходили, насколько я помню. Кстати, системы были и на тройке, и на пятнадцатом, и даже на восьмёрке. во всех вышеперечисленных неоднократно ездил


Цитата (Янис Витолс, 08.10.2012):
> Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая.
логично, ведь Т6 в Заволжье изначально могли быть только на 4 маршруте (ну, 16 не в счёт, он Затверецкий)
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.