TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Tver, Tatra T6B5SU № 27; Tver, 71-608K № 261; Tver — Tver streetcar in the 1990s.
  Tver Tatra T6B5SU № 27  —  Marsruut 4, СМЕ 27+29
 71-608K № 261  —  Marsruut 5
Tver streetcar in the 1990s.
Улица Горького

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Kuupäev: 21 juuni 1994 a., teisipäev

Statistika

Avaldatud 08.10.2012 11:12 MSK
Vaatamisi — 920

Detailne info

Tver, Tatra T6B5SU № 27

Depoo:Tramway depot #1
Mudel:Tatra T6B5SU
Ehitatud:1988
Tehase number:177357
Praegune olukord:Ümberregistreeritud/edasi antud linna siseselt (01.10.2010) Maha kantud
Määramine:Liinisõiduk
Utiliseeritud:2016
Märkus:10.2010 to #2
СМЕ 27+29 до 01.10.2010

Tver, 71-608K № 261

Depoo:Tramway depot #2
Mudel:71-608K
Ehitatud:1993
Tehase number:446
Praegune olukord:Maha kantud (2016)
Määramine:Liinisõiduk

Pildifaili teave

Model:CanoScan 8600F
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 8

08.10.2012 13:57 MSK
Link
BaNDiT69 · Tver
Fotosid: 850
Система по 4-му маршруту, офигеть!!!
+1
+1 / –0
08.10.2012 14:02 MSK
Link
Fotosid: 134 · Linna toimetaja
А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.
+3
+3 / –0
08.10.2012 15:16 MSK
Link
BaNDiT69 · Tver
Fotosid: 850
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.

Ну я то откуда знал.
+1
+1 / –0
08.10.2012 18:44 MSK
Link
Fotosid: 791 · Linna toimetaja
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> Системы на этом маршруте были года до 2001-го

17+19, 27+29, 35+37 и еще какая-то были последними.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:03 MSK
Link
Fotosid: 134 · Linna toimetaja
24+34, естественно.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:30 MSK
Link
Fotosid: 723
17+19, 27+29 и 24+34 переданы на 8 маршрут в октябре 1999, последняя 35+37 передана на 14 маршрут в марте 2000.
0
+0 / –0
08.10.2012 21:56 MSK
Link
Fotosid: 1587
Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая. И мне все время все Т-6 хотелось сцепить между собой в такой эдакий длинный поезд.
0
+0 / –0
09.10.2012 01:15 MSK
Link
Fotosid: 452 · Linna toimetaja
Цитата (BaNDiT69, 08.10.2012):
> Система по 4-му маршруту, офигеть!!!

до переноса четвёрки в Затверечье на ней только системы и ходили, насколько я помню. Кстати, системы были и на тройке, и на пятнадцатом, и даже на восьмёрке. во всех вышеперечисленных неоднократно ездил


Цитата (Янис Витолс, 08.10.2012):
> Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая.
логично, ведь Т6 в Заволжье изначально могли быть только на 4 маршруте (ну, 16 не в счёт, он Затверецкий)
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.