TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Цвер, Tatra T6B5SU № 27; Цвер, 71-608К № 261; Цвер — Тверской трамвай в 1990-е гг.
  Цвер Tatra T6B5SU № 27  —  маршрут 4, СМЕ 27+29
 71-608К № 261  —  маршрут 5
Тверской трамвай в 1990-е гг.
Улица Горького

Аўтар: Ааре Оландер · Талін           Дата: 21 чэрвеня 1994 г., аўторак

Статыстыка

Апублікавана 08.10.2012 11:12 MSK
Праглядаў — 920

Падрабязная інфармацыя

Цвер, Tatra T6B5SU № 27

Дэпо / Парк:Трамвайное депо №1
Мадэль:Tatra T6B5SU
Пабудаваны:1988
Заводскі №:177357
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (01.10.2010) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:2016
Заўвагі:С 10.2010 — Депо №2
СМЕ 27+29 до 01.10.2010

Цвер, 71-608К № 261

Дэпо / Парк:Трамвайное депо №2
Мадэль:71-608К
Пабудаваны:1993
Заводскі №:446
Стан:Спісаны (2016)
Прызначэнне:Пасажырскі

EXIF

Модель камеры:CanoScan 8600F
Паказаць цалкам

Каментары · 8

08.10.2012 13:57 MSK
Спасылка
BaNDiT69 · Цвер
Фота: 850
Система по 4-му маршруту, офигеть!!!
+1
+1 / –0
08.10.2012 14:02 MSK
Спасылка
Фота: 134 · Лакальны рэдактар
А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.
+3
+3 / –0
08.10.2012 15:16 MSK
Спасылка
BaNDiT69 · Цвер
Фота: 850
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> А что такого офигительного? Системы на этом маршруте были года до 2001-го.

Ну я то откуда знал.
+1
+1 / –0
08.10.2012 18:44 MSK
Спасылка
Фота: 791 · Лакальны рэдактар
Цитата (JaMoS, 08.10.2012):
> Системы на этом маршруте были года до 2001-го

17+19, 27+29, 35+37 и еще какая-то были последними.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:03 MSK
Спасылка
Фота: 134 · Лакальны рэдактар
24+34, естественно.
+1
+1 / –0
08.10.2012 19:30 MSK
Спасылка
Crazy Engineer · Цвер
Фота: 723
17+19, 27+29 и 24+34 переданы на 8 маршрут в октябре 1999, последняя 35+37 передана на 14 маршрут в марте 2000.
0
+0 / –0
08.10.2012 21:56 MSK
Спасылка
Фота: 1587
Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая. И мне все время все Т-6 хотелось сцепить между собой в такой эдакий длинный поезд.
0
+0 / –0
09.10.2012 01:15 MSK
Спасылка
Фота: 452 · Лакальны рэдактар
Цитата (BaNDiT69, 08.10.2012):
> Система по 4-му маршруту, офигеть!!!

до переноса четвёрки в Затверечье на ней только системы и ходили, насколько я помню. Кстати, системы были и на тройке, и на пятнадцатом, и даже на восьмёрке. во всех вышеперечисленных неоднократно ездил


Цитата (Янис Витолс, 08.10.2012):
> Очень хорошо помню, что у меня на Горбатке редким явлением было застать на конечной сразу две системы из Т-6, потому как 4-ки почти никогда не встречались друг с другом на ДСК, разве что поломается какая.
логично, ведь Т6 в Заволжье изначально могли быть только на 4 маршруте (ну, 16 не в счёт, он Затверецкий)
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.