Transphoto
照片中反映的内容为事实而且目的并非为推广任何站点;所有资料由用户提交而且不能代表网站的任何政治站点。
关闭
索菲亞 — General schemes — Metropolitan
  索菲亞General schemes — Metropolitan
Схема линий метрополитена

作者: Petko21 · 索菲亞           日期: 九月 2012 年

照片数据

发布 17.09.2012 02:13 MSK
观看 — 1340

详细信息

评论 · 9

17.09.2012 08:38 MSK
链接
照片:: 772
А почему нельзя было всё объединить в одну линию?
0
+2 / –2
17.09.2012 19:32 MSK
链接
Petko21 · 索菲亞
照片:: 637 · 综合编辑人员 / 城市编辑人员 / 页面翻译 (BG)
Защото в София има 2 метродиаметъра, това че са свързани по-между си, не ги прави един диаметър. За това съм ги разделил с червен цвят - 1 диаметър, а със син -2.
0
+1 / –1
17.09.2012 21:56 MSK
链接
denver · 聖彼德斯堡
照片:: 30
Перевод:
Потому что в Софии есть две линии метро, и то что они связаны между собой не делает их одной линией. По этому я разделил их красным цветом (1-ая линия), и синим (2-ая).
+2
+2 / –0
17.09.2012 23:12 MSK
链接
照片:: 772
Так а смысл такого разделения? Почему их нельзя было объединить в одну при строительстве?
+2
+2 / –0
18.09.2012 01:28 MSK
链接
Petko21 · 索菲亞
照片:: 637 · 综合编辑人员 / 城市编辑人员 / 页面翻译 (BG)
Защото реално са два различни диаметъра. По първоначален план МД2 трябваше да продължава към Илиянци и да не се свързва с МД1. Като единствената връзка щеше да бъде на станция Сердика.Като отклонението щеше да е след МС Хан Кубрат и посока северните квартали трябваше да има изградени още няколко станции и депо. Но след преразглеждане на проекта за МД2 бе взето решение да се изгради трасе през кв. Надежда и да се свързва с МД1 и неговото депо. По този начин се спестява голяма сума пари за изграждане на изцяло самостоятелна линия с автономно депо. За сметка на това в Депо Обеля бе изградено ремонтно хале в което да се извършват ремонтите, като по този начин се освободи място от коловозите на депото и ще могат да поемат всички влакове от МД2.
След изграждането на МД2 и свързването му с МД1 се пуснаха два маршрута, единия е само в пикови часове и интервала на движение тогава е 3 минути и и начална станция Сливница и крайна Младост 1. А другия маршрут се обслужва през цялата седмица от ИЕЦ-Цариградско шосе до Джеймс Баучер.:)

PS: denver, благодаря за превода! :)
0
+0 / –0
18.09.2012 18:45 MSK
链接
Болгарин · 索菲亞
没有照片
Я переведу:

Потому что реально это две разные линии. По первоначальному плану Линия 2 должна была продолжаться в сторону Илиянци и не соединяться с Линией 1, а единственная пересадка тогда осуществлялась бы на Сердике. Разветвление должно было быть после станции Мария Луиза (а не Хан Кубрат, позволю себе исправить автора) в направлении север с ещё несколькими станциями и депо.
Но после пересмотра проекта Линии 2, было принято решение создать линию через район Надежда и соединяться с Линией 1 и её депо. Таким образом сэкономили огромную сумму денег на построение полностью самостоятельной линии с автономным депо.
За счёт этого в Депо Обеля было построено ремонтное помещение, за счёт чего освободилось место в депо и оно теперь сможет принять все поезда Линии 2.
После открытия Линии 2 и соединения её с Линией 1, появились два маршрута, один только в часы пик и интервал движения 3 минуты, начальная станция Сливница, конечная - Младост 1. А другой маршрут обслуживает всю неделю от ИЕЦ-Цариградско шосе до Джеймс Баучер.:)
+2
+2 / –0
18.09.2012 22:51 MSK
链接
denver · 聖彼德斯堡
照片:: 30
Я понял - сэкономили на строительстве нового депо что в общем разумно, да и чем больше пересадочных узлов тем лучше и удобнее для пассажиров.
+1
+1 / –0
23.09.2012 19:09 MSK
链接
Костуан · 莫斯科
没有照片
Совершенно так.Когда достроят станцию между Сливница и Обеля и построят пути от депо в сторону Обеля,вот тогда будут раздельно на 100% две линии.
+1
+1 / –0
22.10.2012 17:48 MSK
链接
Болгарин · 索菲亞
没有照片
Неизвестно когда её построят. Пассажиропоток по любому будет, остаётся определиться с ж.д. станцией, которая будет совмещённой с данной станцией.
+1
+1 / –0

你的评论

请勿讨论政治话题;封禁时期≥1月
登录的用户才能写评论.