TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Ulyanovsk, Tatra T6B5SU Nr. 2192; Ulyanovsk, Tatra T3SU Nr. 1157
  UlyanovskTatra T6B5SU Nr. 2192  —  Traseu 2
71-619А-01 Nr. 1259 
Tatra T3SU Nr. 1157  —  Traseu , не на маршруте
К/ст "Северный венец"

Autor: solnechny · Moscova           Dată: 2 iunie 2012 an, Sâmbătă

Statistici

Publicat 25.07.2012 16:48 MSK
Vizualizări — 425

Informație detaliată

Ulyanovsk, Tatra T6B5SU Nr. 2192

Depoul:Tramway depot # 2 (Zasviyazhskoye)
Livrat:1989
Model:Tatra T6B5SU
Anul construcției:1989
Numărul de serie:178035
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:1989
До 30.07.2009 – СМЕ 2192+2193.
КВР 04-05.2013.
ПР 09.2022

Ulyanovsk, Tatra T3SU Nr. 1157

Depoul:Tramway depot # 1 (Severnoye)
Livrat:1985
Model:Tatra T3SU
Anul construcției:1984
Numărul de serie:174062
Starea actuală:Operațional
Funcție:Vehicul de pasageri
Lansat:1985
До 2005 – СМЕ 1157+1158.
ПР 12.2011-01.2012; 10.2013; 01.2016; 02-04.2019; 09.2021
Не работал с октября 2020 года по 11.06.2021

Comentarii · 2

25.07.2012 17:23 MSK
Link
nlad · Autostrăzile Germaniei
Fotografii: 10
У Т6В5 такие новые херовые трафареты спереди. Можно же было сделать не белом фоне, красиво, чтобы было видно. Можно было сделать черные буквы на этом фоне. Или я не понимаю прикола?

p.s. сзади 1259 бгг
+3
+3 / –0
25.07.2012 22:52 MSK
Link
T3fan · Ulyanovsk
Nicio fotografie
Да, трафареты плохие, с ленточным МУ Т6Б5 идет больше, да и номер было видно четче - черный на белом фоне. И реклама эта уже надоела, ровно также как и реклама халявного вай-фай. Такое чувство, что скоро вагонов под рекламу уже не будет хватать.:) Извиняюсь за офф.
+3
+3 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.