TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Рыга, Tatra T3SU № 5-1095; Рыга, Tatra T3SU № 5-1080; Рыга, Škoda 9TrH27 № 2-864
  Рыга Tatra T3SU № 5-1095 
 Tatra T3SU № 5-1080 
 Škoda 9TrH27 № 2-864 
Klijānu iela

Аўтар: Владимир Валдин · Санкт-Пецярбург           Дата: 15 ліпеня 1990 г., нядзеля

Статыстыка

Апублікавана 01.07.2012 18:22 MSK
Праглядаў — 1551

Падрабязная інфармацыя

Рыга, Tatra T3SU № 5-1095

Сістэма:Rīgas Satiksme
Дэпо / Парк:5-е трамвайное депо
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1979
Заводскі №:168167
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (1999)
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 1999 — Tatra T3A № 5-2095; с 09.2009 — 50955; с 04.2014 — Харьков, 5095; с 12.2014 — Салтовское; с ≈ 09.2015 — ВРМ; с 10.12.2015 — Октябрьское, 475
Рига

История:

СМЕ 5-2095+5-2096, 50955+50966
26.11.2009 — последний день на линии
12.2009 — 06.2010: не эксплуатировался
07.2010 — был использован на Праздник Песни и Танца
08.2010 ~ ...: не эксплуатировался
01.2014 — отправлен в Харьков


Харьков

История:

04.2014 — прибыл в Харьков
12.2015 — КР ХТрЗ (использован в качестве кузова и оборудования)
12.2015 — начало линейной эксплуатации (маршрут №27)
26.02.2022 — 26.06.2022: не эксплуатировался
27.06.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №3)

Маршруты:

12.2015 — 25.02.2022: маршрут №27
27.06.2022 — н.в.: >5 различных маршрутов

Рыга, Tatra T3SU № 5-1080

Сістэма:Rīgas Satiksme
Дэпо / Парк:5-е трамвайное депо
Мадэль:Tatra T3SU
Пабудаваны:1978
Заводскі №:167192
Стан:Прайшоў КАР / мадэрнізацыю (2000) Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:С 2000 — Tatra T3A № 5-2080; с 09.2009 — 51701; с 07.2021 — 3, 31705
С 05.01.2022 не работает.

Рыга, Škoda 9TrH27 № 2-864

Сістэма:Rīgas Satiksme
Дэпо / Парк:2-й троллейбусный парк
Мадэль:Škoda 9TrH27
Пабудаваны:1979
Стан:Спісаны (1999)
Прызначэнне:Пасажырскі

Каментары · 1

01.07.2012 21:03 MSK
Спасылка
Фота: 1
1095 был страшно глучный вагон. Безхозный.
И 1080 был резервным - прицепным "хвостом", так, как в то время его головной 1079 по не ясным мне причинам был переделан как второй вагон по СМЕ и прицеплялся по небоходимости к другим исправным вагонам.
+2
+2 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.