TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Rīga, Tatra T3SU № 5-1095; Rīga, Tatra T3SU № 5-1080; Rīga, Škoda 9TrH27 № 2-864
  Rīga Tatra T3SU № 5-1095 
 Tatra T3SU № 5-1080 
 Škoda 9TrH27 № 2-864 
Klijānu iela

Autors: Владимир Валдин · Sanktpēterburga           Datums: 15 jūlija 1990 g., svētdiena

Statistika

Publicēts 01.07.2012 18:22 MSK
Skatījumus — 1551

Sīkāka informācija

Rīga, Tatra T3SU № 5-1095

Network:Rigas Satiksme
Depo/Parks:5. Tramvaju depo
Modelis:Tatra T3SU
Ražots:1979
Rūpnīcas №:168167
Pašreiz stāvoklis:CWR / modernizācija (modeļas maiņa) (1999)
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:1999 to Tatra T3A # 5-2095; 09.2009 to 50955; 04.2014 to Kharkiv, 5095; 12.2014 to Saltovskoye; ≈ 09.2015 to TE; 10.12.2015 to Oktyabrskoye, 475
Рига

История:

СМЕ 5-2095+5-2096, 50955+50966
26.11.2009 — последний день на линии
12.2009 — 06.2010: не эксплуатировался
07.2010 — был использован на Праздник Песни и Танца
08.2010 ~ ...: не эксплуатировался
01.2014 — отправлен в Харьков


Харьков

История:

04.2014 — прибыл в Харьков
12.2015 — КР ХТрЗ (использован в качестве кузова и оборудования)
12.2015 — начало линейной эксплуатации (маршрут №27)
26.02.2022 — 26.06.2022: не эксплуатировался
27.06.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №3)

Маршруты:

12.2015 — 25.02.2022: маршрут №27
27.06.2022 — н.в.: >5 различных маршрутов

Rīga, Tatra T3SU № 5-1080

Network:Rigas Satiksme
Depo/Parks:5. Tramvaju depo
Modelis:Tatra T3SU
Ražots:1978
Rūpnīcas №:167192
Pašreiz stāvoklis:CWR / modernizācija (modeļas maiņa) (2000) Nedarbojas
Iecelšana:Pasažieru
Piezīme:2000 to Tatra T3A # 5-2080; 09.2009 to 51701; 07.2021 to 3, 31705
С 05.01.2022 не работает.

Rīga, Škoda 9TrH27 № 2-864

Network:Rigas Satiksme
Depo/Parks:2. Trolejbusu parks
Modelis:Škoda 9TrH27
Ražots:1979
Pašreiz stāvoklis:Norakstīts (1999)
Iecelšana:Pasažieru

Komentāri · 1

01.07.2012 21:03 MSK
Saite
Foto: 1
1095 был страшно глучный вагон. Безхозный.
И 1080 был резервным - прицепным "хвостом", так, как в то время его головной 1079 по не ясным мне причинам был переделан как второй вагон по СМЕ и прицеплялся по небоходимости к другим исправным вагонам.
+2
+2 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.