TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Riia, Tatra T3SU № 5-1095; Riia, Tatra T3SU № 5-1080; Riia, Škoda 9TrH27 № 2-864
  Riia Tatra T3SU № 5-1095 
 Tatra T3SU № 5-1080 
 Škoda 9TrH27 № 2-864 
Klijānu iela

Autor: Владимир Валдин · Sankt-Peterburg           Kuupäev: 15 juuli 1990 a., pühapäev

Statistika

Avaldatud 01.07.2012 18:22 MSK
Vaatamisi — 1551

Detailne info

Riia, Tatra T3SU № 5-1095

Süsteem:Rigas Satiksme
Depoo:Tram depot # 5
Mudel:Tatra T3SU
Ehitatud:1979
Tehase number:168167
Praegune olukord:Moderniseeritud (mudeli vahetus) (1999)
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:1999 to Tatra T3A # 5-2095; 09.2009 to 50955; 04.2014 to Kharkiv, 5095; 12.2014 to Saltovskoye; ≈ 09.2015 to TE; 10.12.2015 to Oktyabrskoye, 475
Рига

История:

СМЕ 5-2095+5-2096, 50955+50966
26.11.2009 — последний день на линии
12.2009 — 06.2010: не эксплуатировался
07.2010 — был использован на Праздник Песни и Танца
08.2010 ~ ...: не эксплуатировался
01.2014 — отправлен в Харьков


Харьков

История:

04.2014 — прибыл в Харьков
12.2015 — КР ХТрЗ (использован в качестве кузова и оборудования)
12.2015 — начало линейной эксплуатации (маршрут №27)
26.02.2022 — 26.06.2022: не эксплуатировался
27.06.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №3)

Маршруты:

12.2015 — 25.02.2022: маршрут №27
27.06.2022 — н.в.: >5 различных маршрутов

Riia, Tatra T3SU № 5-1080

Süsteem:Rigas Satiksme
Depoo:Tram depot # 5
Mudel:Tatra T3SU
Ehitatud:1978
Tehase number:167192
Praegune olukord:Moderniseeritud (mudeli vahetus) (2000) Ei tööta
Määramine:Liinisõiduk
Märkus:2000 to Tatra T3A # 5-2080; 09.2009 to 51701; 07.2021 to 3, 31705
С 05.01.2022 не работает.

Riia, Škoda 9TrH27 № 2-864

Süsteem:Rigas Satiksme
Depoo:Trolleybus park # 2
Mudel:Škoda 9TrH27
Ehitatud:1979
Praegune olukord:Maha kantud (1999)
Määramine:Liinisõiduk

Kommentaarid · 1

01.07.2012 21:03 MSK
Link
Fotosid: 1
1095 был страшно глучный вагон. Безхозный.
И 1080 был резервным - прицепным "хвостом", так, как в то время его головной 1079 по не ясным мне причинам был переделан как второй вагон по СМЕ и прицеплялся по небоходимости к другим исправным вагонам.
+2
+2 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.