TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Riga, Tatra T3SU č. 5-1095; Riga, Tatra T3SU č. 5-1080; Riga, Škoda 9TrH27 č. 2-864
  Riga Tatra T3SU č. 5-1095 
 Tatra T3SU č. 5-1080 
 Škoda 9TrH27 č. 2-864 
Klijānu iela

Autor: Владимир Валдин · Petrohrad           Datum: Neděle 15. července 1990

Statistika

Zveřejněno 01.07.2012 18:22 MSK
Zhlédnutí — 1551

Podrobné informace

Riga, Tatra T3SU č. 5-1095

Provoz:Rigas Satiksme
Vozovna:Tram depot # 5
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1979
Výrobní číslo:168167
Současný stav:GO/modernizace (přetypování) (1999)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:1999 to Tatra T3A # 5-2095; 09.2009 to 50955; 04.2014 to Kharkiv, 5095; 12.2014 to Saltovskoye; ≈ 09.2015 to TE; 10.12.2015 to Oktyabrskoye, 475
Рига

История:

СМЕ 5-2095+5-2096, 50955+50966
26.11.2009 — последний день на линии
12.2009 — 06.2010: не эксплуатировался
07.2010 — был использован на Праздник Песни и Танца
08.2010 ~ ...: не эксплуатировался
01.2014 — отправлен в Харьков


Харьков

История:

04.2014 — прибыл в Харьков
12.2015 — КР ХТрЗ (использован в качестве кузова и оборудования)
12.2015 — начало линейной эксплуатации (маршрут №27)
26.02.2022 — 26.06.2022: не эксплуатировался
27.06.2022 — возобновление линейной эксплуатации (маршрут №3)

Маршруты:

12.2015 — 25.02.2022: маршрут №27
27.06.2022 — н.в.: >5 различных маршрутов

Riga, Tatra T3SU č. 5-1080

Provoz:Rigas Satiksme
Vozovna:Tram depot # 5
Typ:Tatra T3SU
Vyroben:1978
Výrobní číslo:167192
Současný stav:GO/modernizace (přetypování) (2000) Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Poznámka:2000 to Tatra T3A # 5-2080; 09.2009 to 51701; 07.2021 to 3, 31705
С 05.01.2022 не работает.

Riga, Škoda 9TrH27 č. 2-864

Provoz:Rigas Satiksme
Vozovna:Trolleybus park # 2
Typ:Škoda 9TrH27
Vyroben:1979
Současný stav:Vyřazen (1999)
Účel provozu:Osobní

Komentáře · 1

01.07.2012 21:03 MSK
Odkaz
Fotografií: 1
1095 был страшно глучный вагон. Безхозный.
И 1080 был резервным - прицепным "хвостом", так, как в то время его головной 1079 по не ясным мне причинам был переделан как второй вагон по СМЕ и прицеплялся по небоходимости к другим исправным вагонам.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.