TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Рига, Škoda 15T1 ForCity Alfa Riga № 58011
  РигаŠkoda 15T1 ForCity Alfa Riga № 58011 
G/P "45. vidusskola"
"Электричка" в первый выезд в город.

Автор: wuriks · Рига           Дата: 20 юни 2012 г., сряда

Статистика

Публикувано 23.06.2012 02:47 MSK
Разглеждан — 1251

Подробна информация

Оценка

Рейтинг: +83
Сергей Визгалов+1
Petr Bystroň+1
mixkol+1
владислав74+1
Viktor_L+1
Forteroyal+1
moles+1
Grodnoman+1
Anatoly+1
Сергей Сергеев+1
Илюха_ЛэП+1
Aleksandrs Loginovs+1
tom79+1
Василий КР+1
Володя Мадоян+1
Антон Чиграй+1
Star2007+1
ZZ-TOP+1
X-Rayder+1
Olezka+1
Богдан Смыков+1
Киpeeв Андрей+1
yagrazhdaninRatikto+1
nik0352+1
manil+1
TatroNik555+1
Александр Акуленко+1
Artur717+1
Аркадий Новожилов+1
BaNDiT69+1
A. V.+1
Алексей Разуменко+1
Vasiljev Sergei+1
Михаил Чукалов+1
Сергей Nemtsev+1
romanmonster+1
К-1+1
Роман Романов+1
Руслан Измайлов+1
Андрей Янковский+1
Роман Агапитов+1
Сергей Крылов+1
KNS+1
Дамир Абдуллин+1
Никита Лапин+1
pazik+1
IvanPG+1
Kostja+1
Блескин Михаил+1
Бараш Алексей+1
Диман из КТМ-5+1
M&S+1
вадя 2017+1
Владимир В.+1
Кирилл Величко+1
Изускин Александр+1
pantograph+1
Игорь Букатин+1
Серко+1
vic938+1
Михаил Смирнов+1
Андрей Захаров+1
Yolkin+1
RGB+1
Denis+1
Дмитрий Яловой+1
Santehnik+1
КТМ-19+1
Kaiser_Wilhelm_II+1
ER2-130709(01)+1
Voldemar+1
Головизин Сергей+1
Road_Runner+1
Karol95+1
Илья Брезгунов+1
Т.Л.Н.+1
Aleques+1
KRAKOMOBILA+1
Dajnecz+1
Ищенко Никита+1
Капитан+1
MAXMASTER+1
Siachoquero+1

Рига, Škoda 15T1 ForCity Alfa Riga № 58011

Система:Rīgas Satiksme
Депо/Парк:5-е трамвайное депо
От...:08.06.2012
Модел:Škoda 15T1 ForCity Alfa Riga
Построен:2012
Заводски №:9926
Текущо състояние:Действащ
Назначение:Пътнически

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon PowerShot G9
Время съёмки:20.06.2012 13:08
Выдержка:1/640 с
Диафрагменное число:4
Чувствительность ISO:80
Компенсация экспозиции:+1/3 EV
Фокусное расстояние:7.4 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

23.06.2012 17:26 MSK
Връзка
Dajnecz · Санкт Петербург
Снимка: 99
Класс!
+3
+4 / –1
23.06.2012 21:22 MSK
Връзка
andryugist · Киров
Снимка: 1
Отличный червяк :)
+1
+2 / –1
24.06.2012 06:26 MSK
Връзка
Дядя_Федор · Волгоград
Снимка: 105
Так сколько в нем метров?
+1
+1 / –0
24.06.2012 10:36 MSK
Връзка
Снимка: 29
Только непонятно, а почему они 3 тележку безмоторной не сделали...
Как раз бы вышло, что силовое оборудование в головных секциях и проводов под узлами сочленений не нужно было бы тянуть.
Или так и есть?
0
+0 / –0
24.06.2012 13:56 MSK
Връзка
Antons Fomiskins · Рига
Снимка: 67
Цитата (Дядя_Федор, 24.06.2012):
> Так сколько в нем метров?

41.
+1
+1 / –0
28.06.2012 01:54 MSK
Връзка
Илюха_ЛэП · Москва
Снимка: 153
Цитата (Saboteur-2, 24.06.2012):
> Только непонятно, а почему они 3 тележку безмоторной не сделали...

Я так понимаю, безмоторной сделана первая по причине минимальной на нее нагрузки (кабина все-таки)
0
+0 / –0
13.09.2012 12:55 MSK
Връзка
wuriks · Рига
Снимка: 83
С опозданием, но всё таки. Пражская Шкода 15Т со всеми моторными. Но после подсчётов оказалось, что в Риге такой мощности не надо, так как рельеф более плоский (пару мостов - все горы). Ну и решили поэкономить. Ну на такой состав та же мощность - не потянет.
Почему именно первая? Ну во первых очень трудно песочницы в морде делать, во вторых куда больше всего аварии? А сколько двигатель стоит? Ну вот. Считают, люди.
P.S. Ну потом и Пражские попробовали с 1 безмоторной.
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.