TransPhoto

Zdjęcia publikowane są w stanie rzeczywistym i nie mają na celu promowania żadnego stanowiska politycznego i/lub ideologicznego.

Wszystkie materiały są dostarczane przez użytkowników i nie odzwierciedlają opinii zespołu administracyjnego witryny.

Zamknij
Ufa, Tatra T6B5SU Nr 1144
  Ufa Tatra T6B5SU Nr 1144  —  linia 4
Большая Гражданская улица

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Data: 8 maja 1991 r., środa

Pokaż miejsce wykonania zdjęcia na mapie

Statystyka

Opublikowano 29.05.2012 23:34 MSK
Odsłon — 1466

Dokładna informacja

Ufa, Tatra T6B5SU Nr 1144

Zajezdnia:Tram depot № 1 them. S. I. Zorina, site № 1
Od...:1988
Model:Tatra T6B5SU
Wyprodukowany:04.1988
Numer fabryczny:177403
Stan obecny:Odesłany do drugiego miasta (1993) Odstawiony
Rodzaj:Liniowy
Początek pracy:1988
Zawieszony:1992
Notatka:1993 to Yekaterinburg, 764
Уфа
СМЕ 1142+1144
Передан в депо №3 без присвоения нового номера, после этого на линию в Уфе больше не вышел

Parametry zdjęcia

Model:CanoScan 8600F
Pokaż cały EXIF

Komentarze · 5

30.05.2012 06:08 MSK
Link
Zdjęć: 266
блин, а Татр Т6В5 у нас не мало до этого было.лучше бы их оставили у нас.
+3
+3 / –0
30.05.2012 08:21 MSK
Link
SMatvey · Ufa
Zdjęć: 224
Цитата (РВЗ -6М2, 30.05.2012):
> блин, а Татр Т6В5 у нас не мало до этого было.лучше бы их оставили у нас.

Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.
+4
+4 / –0
30.05.2012 08:45 MSK
Link
Zdjęć: 1
Сзади видимо те кто в салон не влез?)
0
+0 / –0
30.05.2012 14:11 MSK
Link
Zdjęć: 266
Цитата (SMatvey, 30.05.2012):
> Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.

ну сейчас же справляются с нашими Татрами в Черниковке.
0
+0 / –0
30.05.2012 16:26 MSK
Link
SMatvey · Ufa
Zdjęć: 224
Цитата (РВЗ -6М2, 30.05.2012):
> Цитата (SMatvey, 30.05.2012):
> > Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.
>
> ну сейчас же справляются с нашими Татрами в Черниковке.

Да и даже с 71-623 смогли справиться, через 24 года после поставки Т6Б5 в Уфу, а тогда их даже отстроить поначалу не смогли - вагоны при остановке дёргались.
0
+0 / –0

Twój komentarz

Zabronione są rozmowy o polityce (karą jest ban na 1 miesiąc)
Nie zalogowałeś się na TransPhoto.
Komantarze mogą wystawiac tylko zarejestrowani użytkownicy.