TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Ufa, Tatra T6B5SU № 1144
  Ufa Tatra T6B5SU № 1144  —  Marsruut 4
Большая Гражданская улица

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Kuupäev: 8 mai 1991 a., kolmapäev

Näita võtte asukohta kaardil

Statistika

Avaldatud 29.05.2012 23:34 MSK
Vaatamisi — 1466

Detailne info

Ufa, Tatra T6B5SU № 1144

Depoo:Tram depot № 1 them. S. I. Zorina, site № 1
Alates:1988
Mudel:Tatra T6B5SU
Ehitatud:04.1988
Tehase number:177403
Praegune olukord:Edasi antud/müüdud teise linna (1993) Ei tööta
Määramine:Liinisõiduk
Esimene liinipäev:1988
Viimane liinipäev:1992
Märkus:1993 to Yekaterinburg, 764
Уфа
СМЕ 1142+1144
Передан в депо №3 без присвоения нового номера, после этого на линию в Уфе больше не вышел

Pildifaili teave

Model:CanoScan 8600F
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 5

30.05.2012 06:08 MSK
Link
Fotosid: 266
блин, а Татр Т6В5 у нас не мало до этого было.лучше бы их оставили у нас.
+3
+3 / –0
30.05.2012 08:21 MSK
Link
SMatvey · Ufa
Fotosid: 224
Цитата (РВЗ -6М2, 30.05.2012):
> блин, а Татр Т6В5 у нас не мало до этого было.лучше бы их оставили у нас.

Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.
+4
+4 / –0
30.05.2012 08:45 MSK
Link
Fotosid: 1
Сзади видимо те кто в салон не влез?)
0
+0 / –0
30.05.2012 14:11 MSK
Link
Fotosid: 266
Цитата (SMatvey, 30.05.2012):
> Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.

ну сейчас же справляются с нашими Татрами в Черниковке.
0
+0 / –0
30.05.2012 16:26 MSK
Link
SMatvey · Ufa
Fotosid: 224
Цитата (РВЗ -6М2, 30.05.2012):
> Цитата (SMatvey, 30.05.2012):
> > Так Татра Т6Б5 это не РВЗ, квалификацию обслуживающего персонала для работы с электронной техникой требует.
>
> ну сейчас же справляются с нашими Татрами в Черниковке.

Да и даже с 71-623 смогли справиться, через 24 года после поставки Т6Б5 в Уфу, а тогда их даже отстроить поначалу не смогли - вагоны при остановке дёргались.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.