TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Kyjev, LAZ E301D1 č. 3608
  Kyjev LAZ E301D1 č. 3608  —  linka 27
Вулиця Вадима Гетьмана / Вулиця Лебедєва-Кумача

Autor: Володя Царенко · Kyjev           Datum: Neděle 21. srpna 2011

Statistika

Zveřejněno 10.05.2012 02:34 MSK
Zhlédnutí — 334

Podrobné informace

Kyjev, LAZ E301D1 č. 3608

Vozovna:Trolleybus depot # 3
Od...:19. 12. 2007
Typ:LAZ E301D1
Vyroben:2007
Výrobní číslo:80
VIN:Y8AE301D170000080
Současný stav:Trvale odstaven / čeká na vyřazení
Účel provozu:Osobní
Odstaven:12. 10. 2024
ДТП с 520 11.2009 — восстановлен 04.12.09
СР 01.2015
СР 06.2017
08.2017 — установлен ЭМУ
ДТП 30.08.2018 — восстановлен
СР 06.2020

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot SX120 IS
Date and Time:21.08.2011 12:00
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:3.5
ISO Speed:80
Focal Length:6 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 4

12.05.2012 22:00 MSK
Odkaz
spart 055 · Kyjev
Fotografií: 4
Ходили слухи что из ТРЭД-3 в ТРЭД-2 передадут все Е301, правда или нет?
0
+0 / –0
12.05.2012 22:41 MSK
Odkaz
Drago · Kyjev
Bez fotografií
А цікаво, якщо передадуть, то що буде їздити на 27-му? Шкоди, МАЗи, ЛАЗи чи Богдани?
+1
+1 / –0
18.05.2012 22:05 MSK
Odkaz
GPS_27 · Kyjev
Fotografií: 2364
Не хотелось бы. В третем депо гармошки нужны.
+1
+1 / –0
18.05.2012 23:26 MSK
Odkaz
Fotografií: 302
Цитата (spart 055, 12.05.2012):
> Ходили слухи что из ТРЭД-3 в ТРЭД-2 передадут все Е301, правда или нет?

Слух ходил года полтора назад, причём ходил он по Куренёвке и 2-му депо (:
Пока вопрос не стоит.

В 3-м депо оптимально было бы 25-30 сочленённых машин, по сути кроме 3, 27, 40 в них необходимости нету.
Одно время несколько ДАКов стабильно работало на 19, но это был еще тот 19-й без Лукьяновской и особенно Дорогожичей, когда 16 и 19 шли с Лукьяновки под завязку (и не только потому, что не очень хорошо ходили). Сейчас там гармошки не нужны.
17 похерили до состояния "а зачем?", на 8 надо интервалы косить, а не вместимость увеличивать, 22 в нынешнем виде бабковоз, 21 (условно считаем его маршрутом 3 депо) - тоже интервалы уменьшать.

Цитата (Drago, 12.05.2012):
> то що буде їздити на 27-му? Шкоди, МАЗи, ЛАЗи чи Богдани?

Юзики ):
Если серьёзно, 27-й он традиционно всеяден, там есть всё в примерно равном количестве. Примерно то же и на 40, с небольшим перекосом в сторону МАЗов.
+1
+1 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.