TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Kijiva, YMZ T2 № 4224
  Kijiva YMZ T2 № 4224  —  Maršruts 44
Вулиця Мате Залки

Autors: Андрей Харьковой · Kijiva           Datums: 12 marta 2012 g., pirmdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Publicēts 13.03.2012 01:52 MSK
Skatījumus — 306

Sīkāka informācija

Kijiva, YMZ T2 № 4224

Depo/Parks:Kurenivske trolleybus depot (# 4)
Modelis:YMZ T2
Ražots:2002
Rūpnīcas №:300
VIN:Y89T2000020A54300
Pašreiz stāvoklis:Pārnumurēts / pārsūtīts pilsētas robežās (09.2015) Ekspluatācijas pārtraukšana / gaida izņēmumu
Iecelšana:Pasažieru
Halted:10.2012
Piezīme:09.2015 to BY7

EXIF

Model:NIKON D3000
Date and Time:12.03.2012 14:59
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:400
Focal Length:45 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 3

13.03.2012 13:36 MSK
Saite
Anton · Kijiva
Foto: 4548
Сзади - аварийка Куренёвского депо
+5
+5 / –0
13.03.2012 21:44 MSK
Saite
Technicman · Kijiva
Foto: 744
Сфоткал ее сегодня на Сабурова. Какие у нее возможности в качестве аврийной машины?:
http://s60.radikal.ru/i170/1203/a0/6b00051a8372.jpg
+1
+1 / –0
13.03.2012 22:02 MSK
Saite
Foto: 302
Цитата (Technicman, 13.03.2012):
> Какие у нее возможности в качестве аврийной машины?

По идее - самые обычные, как у 373, 157 или бортовой Газели 2 депо. Доставить бригаду аварийки, оборудование, расходные материалы и мелкие запчасти.

Плюсы самоходной летучки - маневренность, компактность, независимость от наличия напряжения на участках КС, минусы - расходы на топливо (электроэнергия-то казённая, а не деповская), утруднённость в случае необходимости доставки крупногабаритных грузов, слабые буксировочные свойства.
+2
+2 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.