TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Тула, 71-608К № 101; Тула, 71-608К № 102
  Тула 71-608К № 101 
 71-608К № 102 
Трамвайное депо (улица Оборонная, 102)
101+102. Фото: Harald Kuchwalek

Даслаў Ааре Оландер · Талін           Дата: 8 чэрвеня 1994 г., серада

Статыстыка

Апублікавана 23.02.2012 01:32 MSK
Праглядаў — 1033

Падрабязная інфармацыя

Тула, 71-608К № 101

Лакацыя:Закрытые депо
Дэпо / Парк:Трамвайное депо № 1
Мадэль:71-608К
Пабудаваны:1993
Заводскі №:286
Стан:Спісаны (1996)
Прызначэнне:Пасажырскі
Работал в СМЕ 101+102

Тула, 71-608К № 102

Лакацыя:Закрытые депо
Дэпо / Парк:Трамвайное депо № 1
З...:15.03.1993
Мадэль:71-608К
Пабудаваны:1993
Заводскі №:294
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (1996) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:10.2009
Заўвагі:С 1996 — 21
Работал в СМЕ 101+102, 102+101, 22+21

EXIF

Модель камеры:CanoScan 8600F
Паказаць цалкам

Каментары · 6

23.02.2012 03:24 MSK
Спасылка
Бронза_62 · Тула
Фота: 179
Ааре, огромное спасибо, что предали общественному достоянию эти ценнейшие и впечатляющие кадры!
+2
+2 / –0
23.02.2012 08:49 MSK
Спасылка
StdFA · Масква
Няма фота
Ничего себе, 101 списали через 3 года после производства. Кстати, мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.
+1
+1 / –0
23.02.2012 23:46 MSK
Спасылка
YaMain · Тула
Фота: 635
Возиться с этими погремушками не хотели. Когда они были новыми - шикарные были (в юности любил кататься), но это продлилось не долго.
0
+0 / –0
24.02.2012 00:29 MSK
Спасылка
Фота: 1119 · Лакальны рэдактар
До первой зимы, когда в них при отсутствии печек стоял жуткий дубак. Порезанные сиденья не в счет.
0
+0 / –0
12.01.2020 17:28 MSK
Спасылка
Pantograf2001 · Тула
Фота: 45
Цитата (StdFA, 23.02.2012):
> мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.

А мне в сравнении с Т6В5 нет. У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад. В первый момент, смотрелись они необычно.
+1
+1 / –0
25.01.2020 17:26 MSK
Спасылка
Фота: 203
Цитата (Pantograf2001, 12.01.2020):
> У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад.

На наших (отечественных) вагонах и поныне нет таких сцепок, где сразу и электросоединение идёт помимо механического. Спасибо и на том, что УКВЗ ставит и сейчас свою автосцепку на вагоны. Больше, наверное, никто из заводов трамвайных автостепки и не ставит.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.