TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Tula, 71-608K Nr. 101; Tula, 71-608K Nr. 102
  Tula 71-608K Nr. 101 
 71-608K Nr. 102 
Трамвайное депо (улица Оборонная, 102)
101+102. Фото: Harald Kuchwalek

Publicat de Ааре Оландер · Tallinn           Dată: 8 iunie 1994 an, Miercuri

Statistici

Publicat 23.02.2012 01:32 MSK
Vizualizări — 1033

Informație detaliată

Tula, 71-608K Nr. 101

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot # 1
Model:71-608K
Anul construcției:1993
Numărul de serie:286
Starea actuală:Retras din circulație (1996)
Funcție:Vehicul de pasageri
Работал в СМЕ 101+102

Tula, 71-608K Nr. 102

Locație:Closed depots
Depoul:Tramway depot # 1
Livrat:15.03.1993
Model:71-608K
Anul construcției:1993
Numărul de serie:294
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (1996) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Anul de casare:10.2009
Observație:1996 to 21
Работал в СМЕ 101+102, 102+101, 22+21

Setările camerei foto

Model:CanoScan 8600F
Arătați datele EXIF

Comentarii · 6

23.02.2012 03:24 MSK
Link
Fotografii: 179
Ааре, огромное спасибо, что предали общественному достоянию эти ценнейшие и впечатляющие кадры!
+2
+2 / –0
23.02.2012 08:49 MSK
Link
StdFA · Moscova
Nicio fotografie
Ничего себе, 101 списали через 3 года после производства. Кстати, мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.
+1
+1 / –0
23.02.2012 23:46 MSK
Link
YaMain · Tula
Fotografii: 635
Возиться с этими погремушками не хотели. Когда они были новыми - шикарные были (в юности любил кататься), но это продлилось не долго.
0
+0 / –0
24.02.2012 00:29 MSK
Link
Fotografii: 1119 · Redactor local
До первой зимы, когда в них при отсутствии печек стоял жуткий дубак. Порезанные сиденья не в счет.
0
+0 / –0
12.01.2020 17:28 MSK
Link
Fotografii: 45
Цитата (StdFA, 23.02.2012):
> мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.

А мне в сравнении с Т6В5 нет. У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад. В первый момент, смотрелись они необычно.
+1
+1 / –0
25.01.2020 17:26 MSK
Link
Fotografii: 203
Цитата (Pantograf2001, 12.01.2020):
> У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад.

На наших (отечественных) вагонах и поныне нет таких сцепок, где сразу и электросоединение идёт помимо механического. Спасибо и на том, что УКВЗ ставит и сейчас свою автосцепку на вагоны. Больше, наверное, никто из заводов трамвайных автостепки и не ставит.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.