TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Tula, 71-608K № 101; Tula, 71-608K № 102
  Tula 71-608K № 101 
 71-608K № 102 
Трамвайное депо (улица Оборонная, 102)
101+102. Фото: Harald Kuchwalek

Saatis Ааре Оландер · Tallinn           Kuupäev: 8 juuni 1994 a., kolmapäev

Statistika

Avaldatud 23.02.2012 01:32 MSK
Vaatamisi — 1033

Detailne info

Tula, 71-608K № 101

Asukoht:Closed depots
Depoo:Tramway depot # 1
Mudel:71-608K
Ehitatud:1993
Tehase number:286
Praegune olukord:Maha kantud (1996)
Määramine:Liinisõiduk
Работал в СМЕ 101+102

Tula, 71-608K № 102

Asukoht:Closed depots
Depoo:Tramway depot # 1
Alates:15.03.1993
Mudel:71-608K
Ehitatud:1993
Tehase number:294
Praegune olukord:Ümberregistreeritud/edasi antud linna siseselt (1996) Maha kantud
Määramine:Liinisõiduk
Utiliseeritud:10.2009
Märkus:1996 to 21
Работал в СМЕ 101+102, 102+101, 22+21

Pildifaili teave

Model:CanoScan 8600F
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 6

23.02.2012 03:24 MSK
Link
Fotosid: 179
Ааре, огромное спасибо, что предали общественному достоянию эти ценнейшие и впечатляющие кадры!
+2
+2 / –0
23.02.2012 08:49 MSK
Link
StdFA · Moskva
Fotod puuduvad
Ничего себе, 101 списали через 3 года после производства. Кстати, мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.
+1
+1 / –0
23.02.2012 23:46 MSK
Link
YaMain · Tula
Fotosid: 635
Возиться с этими погремушками не хотели. Когда они были новыми - шикарные были (в юности любил кататься), но это продлилось не долго.
0
+0 / –0
24.02.2012 00:29 MSK
Link
Fotosid: 1119 · Linna toimetaja
До первой зимы, когда в них при отсутствии печек стоял жуткий дубак. Порезанные сиденья не в счет.
0
+0 / –0
12.01.2020 17:28 MSK
Link
Fotosid: 46
Цитата (StdFA, 23.02.2012):
> мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.

А мне в сравнении с Т6В5 нет. У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад. В первый момент, смотрелись они необычно.
+1
+1 / –0
25.01.2020 17:26 MSK
Link
Fotosid: 203
Цитата (Pantograf2001, 12.01.2020):
> У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад.

На наших (отечественных) вагонах и поныне нет таких сцепок, где сразу и электросоединение идёт помимо механического. Спасибо и на том, что УКВЗ ставит и сейчас свою автосцепку на вагоны. Больше, наверное, никто из заводов трамвайных автостепки и не ставит.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.