TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Tula, 71-608K č. 101; Tula, 71-608K č. 102
  Tula 71-608K č. 101 
 71-608K č. 102 
Трамвайное депо (улица Оборонная, 102)
101+102. Фото: Harald Kuchwalek

Zaslal Ааре Оландер · Tallinn           Datum: Středa 8. června 1994

Statistika

Zveřejněno 23.02.2012 01:32 MSK
Zhlédnutí — 1033

Podrobné informace

Tula, 71-608K č. 101

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot # 1
Typ:71-608K
Vyroben:1993
Výrobní číslo:286
Současný stav:Vyřazen (1996)
Účel provozu:Osobní
Работал в СМЕ 101+102

Tula, 71-608K č. 102

Lokace:Closed depots
Vozovna:Tramway depot # 1
Od...:15. 03. 1993
Typ:71-608K
Vyroben:1993
Výrobní číslo:294
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (1996) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:10/2009
Poznámka:1996 to 21
Работал в СМЕ 101+102, 102+101, 22+21

Nastavení kamery

Model:CanoScan 8600F
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 6

23.02.2012 03:24 MSK
Odkaz
Fotografií: 179
Ааре, огромное спасибо, что предали общественному достоянию эти ценнейшие и впечатляющие кадры!
+2
+2 / –0
23.02.2012 08:49 MSK
Odkaz
StdFA · Moskva
Bez fotografií
Ничего себе, 101 списали через 3 года после производства. Кстати, мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.
+1
+1 / –0
23.02.2012 23:46 MSK
Odkaz
YaMain · Tula
Fotografií: 635
Возиться с этими погремушками не хотели. Когда они были новыми - шикарные были (в юности любил кататься), но это продлилось не долго.
0
+0 / –0
24.02.2012 00:29 MSK
Odkaz
Fotografií: 1119 · Místní editor
До первой зимы, когда в них при отсутствии печек стоял жуткий дубак. Порезанные сиденья не в счет.
0
+0 / –0
12.01.2020 17:28 MSK
Odkaz
Fotografií: 45
Цитата (StdFA, 23.02.2012):
> мне тогда эти вагоны казались гораздо современнее Т3 и даже Т6.

А мне в сравнении с Т6В5 нет. У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад. В первый момент, смотрелись они необычно.
+1
+1 / –0
25.01.2020 17:26 MSK
Odkaz
Fotografií: 203
Цитата (Pantograf2001, 12.01.2020):
> У Т6В5 были сцепки Шарфенберга и не надо было бросать кабель между вагонами, а КТМ8К в этом плане казались шагом назад.

На наших (отечественных) вагонах и поныне нет таких сцепок, где сразу и электросоединение идёт помимо механического. Спасибо и на том, что УКВЗ ставит и сейчас свою автосцепку на вагоны. Больше, наверное, никто из заводов трамвайных автостепки и не ставит.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.