TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Praha, Tatra T6A5 nr. 8669
  Praha Tatra T6A5 nr. 8669  —  maršrutas 9
Národní

Autorius: Diesellok · Karaliaučius           Data: 2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 19.02.2012 13:12 MSK
Peržiūrų — 516

Detali informacija

Praha, Tatra T6A5 nr. 8669

Depas/Parkas:Motol depot
Nuo...:1995
Modelis:Tatra T6A5
Pagamintas:1995
Gamyklinis numeris:179974
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2017-03) Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:03.2017 to Žižkov; 01.2018 to Motol; 04.07.2019 to ÚD

Nuotraukos parametrai

Model:Canon EOS 500D
Date and Time:06.01.2012 12:46
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:10
ISO Speed:800
Exposure Bias:+2/3 EV
Focal Length:31 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 5

19.02.2012 13:41 MSK
Nuoroda
Diesellok · Karaliaučius
Foto: 276
Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?
+1
+1 / –0
19.02.2012 23:48 MSK
Nuoroda
Cypok · Vancouver
Foto: 225
Предположу что нет.
0
+0 / –0
20.02.2012 01:19 MSK
Nuoroda
Володя Мадоян · Rostovas prie Dono
Foto: 344
Предположу, что все зависит от конструкции и характеристик токосъемника.
0
+0 / –0
20.02.2012 02:25 MSK
Nuoroda
Diesellok · Karaliaučius
Foto: 276
Заметил, что в Восточной Европе полупантографы в основном ставят коленом вперед, а в Западной - и так, и так, но коленом назад в основном на современных низкопольниках. Думаю, в некоторых случаях, это связано с расположением электрооборудования на крыше.
0
+0 / –0
21.02.2012 02:17 MSK
Nuoroda
Foto: 629
Цитата (Diesellok, 19.02.2012):
> Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?

В общем разница не должна быть - у идеального (полу)пантографа головка перемещается строго по вертикальной. У реального есть разница как минимум в случае поломки. Если колено было назад, оно падает вниз, а если было вперед, поднимается вверх.

У трамваев, кажется, установка полупантографов обоснована именно оборудованием на крыше. У Т6А5, как уж не раз обсуждалось, колено назад позволяет сделать спереди вентилационный люк.
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.