TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Praha, Tatra T6A5 č. 8669
  Praha Tatra T6A5 č. 8669  —  linka 9
Národní

Autor: Diesellok · Kaliningrad           Datum: Pátek 6. ledna 2012

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 19.02.2012 13:12 MSK
Zhlédnutí — 516

Podrobné informace

Praha, Tatra T6A5 č. 8669

Vozovna:Vozovna Motol
Od...:1995
Typ:Tatra T6A5
Vyroben:1995
Výrobní číslo:179974
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (3/2017) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Poznámka:03.2017 to Žižkov; 01.2018 to Motol; 04.07.2019 to ÚD

Nastavení kamery

Model:Canon EOS 500D
Date and Time:06.01.2012 12:46
Exposure Time:1/200 sec
Aperture Value:10
ISO Speed:800
Exposure Bias:+2/3 EV
Focal Length:31 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

19.02.2012 13:41 MSK
Odkaz
Diesellok · Kaliningrad
Fotografií: 276
Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?
+1
+1 / –0
19.02.2012 23:48 MSK
Odkaz
Cypok · Vancouver
Fotografií: 225
Предположу что нет.
0
+0 / –0
20.02.2012 01:19 MSK
Odkaz
Володя Мадоян · Rostov-na-Donu
Fotografií: 344
Предположу, что все зависит от конструкции и характеристик токосъемника.
0
+0 / –0
20.02.2012 02:25 MSK
Odkaz
Diesellok · Kaliningrad
Fotografií: 276
Заметил, что в Восточной Европе полупантографы в основном ставят коленом вперед, а в Западной - и так, и так, но коленом назад в основном на современных низкопольниках. Думаю, в некоторых случаях, это связано с расположением электрооборудования на крыше.
0
+0 / –0
21.02.2012 02:17 MSK
Odkaz
Fotografií: 629
Цитата (Diesellok, 19.02.2012):
> Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?

В общем разница не должна быть - у идеального (полу)пантографа головка перемещается строго по вертикальной. У реального есть разница как минимум в случае поломки. Если колено было назад, оно падает вниз, а если было вперед, поднимается вверх.

У трамваев, кажется, установка полупантографов обоснована именно оборудованием на крыше. У Т6А5, как уж не раз обсуждалось, колено назад позволяет сделать спереди вентилационный люк.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.