TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Прага, Tatra T6A5 № 8669
  Прага Tatra T6A5 № 8669  —  маршрут 9
Národní

Автор: Diesellok · Калининград           Дата: 6 януари 2012 г., петък

Покажи мястото на снимката на картата

Статистика

Публикувано 19.02.2012 13:12 MSK
Разглеждан — 516

Подробна информация

Прага, Tatra T6A5 № 8669

Депо/Парк:Депо Мотол
От...:1995
Модел:Tatra T6A5
Построен:1995
Заводски №:179974
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (03.2017) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 03.2017 — Жижков; с 01.2018 — Мотoл; с 04.07.2019 — мастерские

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:Canon EOS 500D
Время съёмки:06.01.2012 12:46
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:10
Чувствительность ISO:800
Компенсация экспозиции:+2/3 EV
Фокусное расстояние:31 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 5

19.02.2012 13:41 MSK
Връзка
Diesellok · Калининград
Снимка: 276
Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?
+1
+1 / –0
19.02.2012 23:48 MSK
Връзка
Cypok · Ванкувер
Снимка: 225
Предположу что нет.
0
+0 / –0
20.02.2012 01:19 MSK
Връзка
Володя Мадоян · Ростов-на-Дону
Снимка: 344
Предположу, что все зависит от конструкции и характеристик токосъемника.
0
+0 / –0
20.02.2012 02:25 MSK
Връзка
Diesellok · Калининград
Снимка: 276
Заметил, что в Восточной Европе полупантографы в основном ставят коленом вперед, а в Западной - и так, и так, но коленом назад в основном на современных низкопольниках. Думаю, в некоторых случаях, это связано с расположением электрооборудования на крыше.
0
+0 / –0
21.02.2012 02:17 MSK
Връзка
Снимка: 629
Цитата (Diesellok, 19.02.2012):
> Интересно, есть ли вообще разница в характеристиках токосъема при постановке полупантографа коленом назад или вперед?

В общем разница не должна быть - у идеального (полу)пантографа головка перемещается строго по вертикальной. У реального есть разница как минимум в случае поломки. Если колено было назад, оно падает вниз, а если было вперед, поднимается вверх.

У трамваев, кажется, установка полупантографов обоснована именно оборудованием на крыше. У Т6А5, как уж не раз обсуждалось, колено назад позволяет сделать спереди вентилационный люк.
+2
+2 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.