TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Samara, ZiU-682V [V00] Nr. 799
  Samara ZiU-682V [V00] Nr. 799 
 ZiU-682V Nr. 746 
 ZiU-682V [V00] Nr. 813 
Троллейбусное депо № 1

Autor: Сергей Мурский · Samara           Dată: 8 iulie 2004 an, Joi

Statistici

Publicat 13.02.2012 20:10 MSK
Vizualizări — 751

Informație detaliată

Samara, ZiU-682V [V00] Nr. 799

Depoul:Trolleybus depot #1
Livrat:03.1986
Model:ZiU-682V [V00]
Anul construcției:04.1986
Numărul de serie:26034
Starea actuală:Reconstruit (model schimbat) (01.2006)
Funcție:Vehicul de serviciu
Observație:Учебный. КВР с заменой кузова на ЗиУ-682Г-016.02

Setările camerei foto

Model:KODAK EASYSHARE CX7300 DIGITAL
Date and Time:08.07.2004 11:37
Exposure Time:2714/1000000 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Arătați datele EXIF

Comentarii · 7

13.02.2012 20:16 MSK
Link
zis · Dallas
Fotografii: 99
Троллейбус 86го года с лодочками? Странно. А ваше если подкрасили бы, то было бы красиво.
0
+0 / –0
13.02.2012 23:11 MSK
Link
Fotografii: 450
Я думаю, что это перебивка, кузов не характерный для 1986 года,хотя, могли и на СЗТМ при КВР "лодочки" поставить и двери с рояльными петлями
+1
+1 / –0
14.02.2012 00:17 MSK
Link
Pro-man · Samara
Fotografii: 3843 · Redactor local
> Троллейбусное депо № 1

На момент съемки это было еще ОТД-1. Поправил.
0
+0 / –0
14.02.2012 05:35 MSK
Link
KronAV · Rubtsovsk
Fotografii: 548
У него низкопольная задняя площадка - видно по поручням (низкое расположение), здесь год выпуска не позже 1984-го.
0
+0 / –0
14.02.2012 08:46 MSK
Link
Fotografii: 450
Нет, задняя площадка у него обычная
0
+0 / –0
14.02.2012 10:17 MSK
Link
KDG · Samara
Fotografii: 435
Скорее обычный КВР на СЗТМ.
0
+0 / –0
17.02.2012 12:09 MSK
Link
KronAV · Rubtsovsk
Fotografii: 548
Цитата (KDG, 14.02.2012):
> Скорее обычный КВР на СЗТМ.

Так оно и наверное и было, там с 1992 года начали подымать при ремонте задние площадки (до этого оставляли прежними), тем самым усиливая её, так как, что ни говори, а у многих в то время троллейбусов "задница" быстро проседала.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.