TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Samara, ZiU-682V [V00] nr. 799
  Samara ZiU-682V [V00] nr. 799 
 ZiU-682V nr. 746 
 ZiU-682V [V00] nr. 813 
Троллейбусное депо № 1

Autorius: Сергей Мурский · Samara           Data: 2004 m. liepos 8 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 13.02.2012 20:10 MSK
Peržiūrų — 751

Detali informacija

Samara, ZiU-682V [V00] nr. 799

Depas/Parkas:Trolleybus depot #1
Nuo...:1986-03
Modelis:ZiU-682V [V00]
Pagamintas:1986-04
Gamyklinis numeris:26034
Dabartinė būsena:Kapitalinis remontas/modernizacija (naujas modelis) (2006-01)
Paskirtis:Tarnybinis
Pastaba:Учебный. КВР с заменой кузова на ЗиУ-682Г-016.02

Nuotraukos parametrai

Model:KODAK EASYSHARE CX7300 DIGITAL
Date and Time:08.07.2004 11:37
Exposure Time:2714/1000000 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:100
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 7

13.02.2012 20:16 MSK
Nuoroda
zis · Dallas
Foto: 99
Троллейбус 86го года с лодочками? Странно. А ваше если подкрасили бы, то было бы красиво.
0
+0 / –0
13.02.2012 23:11 MSK
Nuoroda
Foto: 450
Я думаю, что это перебивка, кузов не характерный для 1986 года,хотя, могли и на СЗТМ при КВР "лодочки" поставить и двери с рояльными петлями
+1
+1 / –0
14.02.2012 00:17 MSK
Nuoroda
Pro-man · Samara
Foto: 3843 · Miesto redaktorius
> Троллейбусное депо № 1

На момент съемки это было еще ОТД-1. Поправил.
0
+0 / –0
14.02.2012 05:35 MSK
Nuoroda
KronAV · Rubtsovsk
Foto: 548
У него низкопольная задняя площадка - видно по поручням (низкое расположение), здесь год выпуска не позже 1984-го.
0
+0 / –0
14.02.2012 08:46 MSK
Nuoroda
Foto: 450
Нет, задняя площадка у него обычная
0
+0 / –0
14.02.2012 10:17 MSK
Nuoroda
KDG · Samara
Foto: 435
Скорее обычный КВР на СЗТМ.
0
+0 / –0
17.02.2012 12:09 MSK
Nuoroda
KronAV · Rubtsovsk
Foto: 548
Цитата (KDG, 14.02.2012):
> Скорее обычный КВР на СЗТМ.

Так оно и наверное и было, там с 1992 года начали подымать при ремонте задние площадки (до этого оставляли прежними), тем самым усиливая её, так как, что ни говори, а у многих в то время троллейбусов "задница" быстро проседала.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.