TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Самара, ЗиУ-682В [В00] № 799
  Самара ЗиУ-682В [В00] № 799 
 ЗиУ-682В № 746 
 ЗиУ-682В [В00] № 813 
Троллейбусное депо № 1

Автор: Сергей Мурский · Самара           Дата: 8 юли 2004 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 13.02.2012 20:10 MSK
Разглеждан — 751

Подробна информация

Самара, ЗиУ-682В [В00] № 799

Депо/Парк:Троллейбусное депо № 1
От...:03.1986
Модел:ЗиУ-682В [В00]
Построен:04.1986
Заводски №:26034
Текущо състояние:КВР/модернизация (смяна на модел) (01.2006)
Назначение:Служебен
Забележка:Учебный. КВР с заменой кузова на ЗиУ-682Г-016.02

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:KODAK EASYSHARE CX7300 DIGITAL
Время съёмки:08.07.2004 11:37
Выдержка:2714/1000000 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:100
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

13.02.2012 20:16 MSK
Връзка
zis · Даллас
Снимка: 99
Троллейбус 86го года с лодочками? Странно. А ваше если подкрасили бы, то было бы красиво.
0
+0 / –0
13.02.2012 23:11 MSK
Връзка
Снимка: 450
Я думаю, что это перебивка, кузов не характерный для 1986 года,хотя, могли и на СЗТМ при КВР "лодочки" поставить и двери с рояльными петлями
+1
+1 / –0
14.02.2012 00:17 MSK
Връзка
Pro-man · Самара
Снимка: 3843 · Местен редактор
> Троллейбусное депо № 1

На момент съемки это было еще ОТД-1. Поправил.
0
+0 / –0
14.02.2012 05:35 MSK
Връзка
KronAV · Рубцовск
Снимка: 548
У него низкопольная задняя площадка - видно по поручням (низкое расположение), здесь год выпуска не позже 1984-го.
0
+0 / –0
14.02.2012 08:46 MSK
Връзка
Снимка: 450
Нет, задняя площадка у него обычная
0
+0 / –0
14.02.2012 10:17 MSK
Връзка
KDG · Самара
Снимка: 435
Скорее обычный КВР на СЗТМ.
0
+0 / –0
17.02.2012 12:09 MSK
Връзка
KronAV · Рубцовск
Снимка: 548
Цитата (KDG, 14.02.2012):
> Скорее обычный КВР на СЗТМ.

Так оно и наверное и было, там с 1992 года начали подымать при ремонте задние площадки (до этого оставляли прежними), тем самым усиливая её, так как, что ни говори, а у многих в то время троллейбусов "задница" быстро проседала.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.