TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Саратаў, 71-605 (КТМ-5М3) № 1263
  Саратаў 71-605 (КТМ-5М3) № 1263  —  маршрут 11, СМЕ 1263+1261
Улица Танкистов (Колхозная площадь) / Астраханская улица
После аварии СМЕ 1261+1263 вагон №1261 списан, №1263 сцеплен с №1232, перенумерованным в №1261.

Аўтар: Диман из КТМ-5 · Пскоў           Дата: 6 лютага 2012 г., панядзелак

Статыстыка

Апублікавана 12.02.2012 00:32 MSK
Праглядаў — 527

Падрабязная інфармацыя

Саратаў, 71-605 (КТМ-5М3) № 1263

Дэпо / Парк:Кировское трамвайное депо (№ 1)
Мадэль:71-605 (КТМ-5М3)
Пабудаваны:1985
Заводскі №:9837
Стан:Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:СМЕ 1263+1261 до 2019 г. СМЕ 1261+1263 до 12.2011 г.

Каментары · 5

13.02.2012 22:42 MSK
Спасылка
Сергей Е. · Мадрыд
Няма фота
И зачем надо было цеплять 1263 первым?
0
+0 / –0
13.02.2012 22:44 MSK
Спасылка
Антоха · Саратаў
Фота: 25
Цитата (Сергей Е., 13.02.2012):
> И зачем надо было цеплять 1263 первым?

Наверное, он был в лучшем состоянии, чем 1261 (1232). Того вообще вроде отстраняли от маршрутов из-за превышения пробега.
0
+0 / –0
14.02.2012 20:13 MSK
Спасылка
Фота: 4367
Да, прицепки всегда сохраняются лучше головного вагона.
0
+0 / –0
17.02.2012 18:50 MSK
Спасылка
ЭТС · Саратаў
Фота: 2 · Лакальны рэдактар
Цитата (Сергей Е., 13.02.2012):
> И зачем надо было цеплять 1263 первым?

В 1261 (экс-1232) давно сняли задние фишки под ШРы, т. к. вагон никогда не ходил в СМЕ.
0
+0 / –0
26.09.2012 12:17 MSK
Спасылка
sarman · Саратаў
Фота: 8767 · Лакальны рэдактар
Салон вагона 1261, наверно, самый убитый: металлические полосы, скрепляющие спецлинолеум на полу, рассыпаются в прах, краска на деревянных сиденьях, я бы сказал, протёрта до дерева.
Фото: http://s019.radikal.ru/i636/1209/a1/e2672c0b48d9.jpg
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.