TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Moscova, Tatra T3SU (2-door) Nr. 1961; Moscova — Tram depots: [3] Krasnopresnenskoye. Old territory on in Vagankovo (until 2002)
  Moscova Tatra T3SU (2-door) Nr. 1961 
Tram depots: [3] Krasnopresnenskoye. Old territory on in Vagankovo (until 2002)
Краснопресненское трамвайное депо (старая территория)

Autor: Владимир Валдин · Sankt Petersburg           Dată: 31 ianuarie 1990 an, Miercuri

Statistici

Publicat 09.02.2012 17:47 MSK
Vizualizări — 914

Informație detaliată

Moscova, Tatra T3SU (2-door) Nr. 1961

Depoul:Tramcars before 1994 — Tatras T2, K2, T3 (1959–1977)
Livrat:20.02.1974
Model:Tatra T3SU (2-door)
Anul construcției:1973
Numărul de serie:161964
Starea actuală:Retras din circulație (30.11.1992)
Funcție:Vehicul de pasageri
Эксплуатировался в Краснопресненском депо.
Списан 28.12.1990, восстановлен 31.10.1991, окончательно списан 30.11.1992.

Comentarii · 8

09.02.2012 19:13 MSK
Link
Fotografii: 641
Вагон 1961.
+1
+1 / –0
09.02.2012 19:25 MSK
Link
Fotografii: 3000
Почему вагоны стоят с открытыми дверьми?
+1
+1 / –0
09.02.2012 19:58 MSK
Link
71-623 · Moscova
Fotografii: 32
Цитата (Aviateur, 09.02.2012):
> Почему

Очень хороший вопрос, кстати. В настоящий момент в Краснопресненском у вагонов, стоящих на открытой площадке и веере, двери закрывают.
0
+0 / –0
09.02.2012 21:27 MSK
Link
Fotografii: 641
Модератору: исправьте привязку!!! Вагон имел № 1961 в старой нумерации!!!
К апаковскому 1961 он не имеет никакого отношения!
Это вагон 1973 г. постройки, зачислен в инвентарь 20.02.74, списан 28.12.90, восстановлен 31.10.91, списан окончательно 30.11.92, заводской № 161964, работал только в Краснопресненском депо.
Исправьте, пожалуйста!!!
+3
+3 / –0
09.02.2012 22:12 MSK
Link
Fotografii: 179
Цитата (Aviateur, 09.02.2012):
> Почему вагоны стоят с открытыми дверьми?

видать фрикционы хорошо тянули... а так вообще одну то дверь можно было и закрыть...
+1
+1 / –0
11.02.2012 14:09 MSK
Link
Engels · Nijni Novgorod
Fotografii: 190
Цитата (Александр Шанин, 09.02.2012):
> заводской № 161964

Заводской точен? Насколько я знаю, такой заводской у Волгоградского 2652.
0
+0 / –0
11.02.2012 14:20 MSK
Link
Fotografii: 4437 · Redactor local
У московского 1961 скорее 161969.
+1
+1 / –0
11.02.2012 21:56 MSK
Link
Fotografii: 179
Да, я тоже к 161969 склоняюсь.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.