Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Budimpešta, Funicular* Br. BS2; Budimpešta, Funicular* Br. BS1
  BudimpeštaFunicular* Br. BS2 
Funicular* Br. BS1 

Autor: пассат · Moskva           Date: 6 Siječanj 2012 god., Petak

Statistics

Published 30.01.2012 19:41 MSK
Pregledi — 408

Detailed info

Budimpešta, Funicular* Br. BS2

Mreža:Budapesti Közlekedési Zrt.
Prijevoznik/Pogon:Funicular
Since...:1986
Model:Funicular*
Proizvedeno:1986
Trenutačno stanje:U službi
Namjena:Putničko vozilo
Launched:04.06.1986
Napomene:Gellért

Budimpešta, Funicular* Br. BS1

Mreža:Budapesti Közlekedési Zrt.
Prijevoznik/Pogon:Funicular
Since...:1986
Model:Funicular*
Proizvedeno:1986
Trenutačno stanje:U službi
Namjena:Putničko vozilo
Launched:04.06.1986
Napomene:Margit

Camera Settings

Model:Canon PowerShot SX130 IS
Date and Time:06.01.2012 11:53
Exposure Time:1/60 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:320
Focal Length:20.269 mm
Show all EXIF tags

Comments · 3

31.01.2012 18:27 MSK
Link
Andrew Gri-Shen · Moskva
Photos: 395
А они связаны между собой, как обычный фуникулёр, или каждый сам по себе?
0
+0 / –0
08.02.2012 14:54 MSK
Link
пассат · Moskva
Photos: 549
Каждый по себе...
0
+0 / –0
08.02.2012 15:13 MSK
Link
Photos: 3000
Цитата (пассат, 08.02.2012):
> Каждый по себе...

Точно? Я наблюдал с мостиков 3 или 4 подъёма/спуска и вагоны двигались строго синхронно. Кроме того, конструкция пути, на мой взгляд, не подразумевает наличия под ними противовеса для автономного движения каждого из вагонов.
0
+0 / –0

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.