TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Moskva — Metro — [10] Lublinsko-Dmitrovskaya Line
  MoskvaMetro — [10] Lublinsko-Dmitrovskaya Line
Станция "Шипиловская"
Южный вестибюль в день открытия

Autor: Артём Светлов · Moskva           Datum: Čtvrtek 15. prosince 2011

Zobrazit místo pořízení na mapě

Statistika

Zveřejněno 17.12.2011 01:50 MSK
Zhlédnutí — 474

Podrobné informace

Nastavení kamery

Model:PENTAX K-r
Artist Name:ARTEM SVETLOV
Date and Time:15.12.2011 19:34
Exposure Time:30 sec
Aperture Value:20
ISO Speed:100
Focal Length:18 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 5

17.12.2011 14:35 MSK
Odkaz
sdkvone · Moskva
Fotografií: 182
Как гроб с подсветкой ей Богу...)
+12
+15 / –3
17.12.2011 14:38 MSK
Odkaz
Денис(3d) · Moskva
Fotografií: 189
Ну всё обосрут, ей-богу. А вы знаете, что, лично мне, красивые гробы, а я на них на работе насмотрелся в разных вариантах, напоминают не гробы, а рояли?
+11
+11 / –0
17.12.2011 22:59 MSK
Odkaz
YaMain · Tula
Fotografií: 635
Цитата (Иванов Иван, 17.12.2011):
> Как гроб с подсветкой ей Богу...)

Ну тогда уж не гроб, а могильный гранитный погост, только вместо креста - буква "М".
+1
+1 / –0
18.12.2011 00:33 MSK
Odkaz
Cypok · Vancouver
Fotografií: 224 · Moderátor / Korektor
Даже на мусорке буква М =)))
+1
+1 / –0
18.12.2011 09:48 MSK
Odkaz
BlackAmV · Novosibirsk
Bez fotografií
Цитата (Денис(3d), 17.12.2011):
> Ну всё обосрут, ей-богу. А вы знаете, что, лично мне, красивые гробы, а я на них на работе насмотрелся в разных вариантах, напоминают не гробы, а рояли?

Нет, это действительно погост. Видимо не умеют создать что-то по-европейски лаконично - наследие ампирных станций раннего метрополитена не дают покоя. Поэтому амбициозные дизайнеры и грузят максимальное количество мрамора. Вот и получается - мрамор есть - ума не надо.

Вместо такого количество совсем недешёвого камня стоило бы поставить стеклянный навес над ступеньками - и грязи/снега было бы меньше на ступеньках (по опыту знаю - новосибирский метрополитен так дооборудуют сейчас), и металло-стеклянная конструкция выглядела бы значительно привлекательнее подобного нагромождения.
+2
+2 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.