TransPhoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Lisabonas aglomerācija, Funicular* № 2; Lisabonas aglomerācija — Ascensor da Bica
  Lisabonas aglomerācija Funicular* № 2 
Ascensor da Bica
Lisboa, Rua da Bica de Duarte Belo
Нижняя станция - rua de São Paulo

Autors: Aviateur           Datums: 10 oktobri 2011 g., pirmdiena

Rādīt fotografēšanas vietu kartē

Statistika

Publicēts 25.11.2011 21:44 MSK
Skatījumus — 320

Sīkāka informācija

Lisabonas aglomerācija, Funicular* № 2

Network:Carris
Atrašanās vieta:Lisabona
Depo/Parks:Ascensor da Bica
No...:1959
Modelis:Funicular*
Ražots:1959
Pašreiz stāvoklis:Nedarbojas
Iecelšana:Pasažieru
Launched:1959
??.??.1959 — Built by Maschinenfabrik Esslingen
??.??.2005 — Re-built body

Liveries (not including temporary ones):
1959 to 1960s — Yellow
1960s to 2005 — Yellow and white band
2005 to now — Yellow and white

EXIF

Model:Canon EOS 550D
Date and Time:10.10.2011 18:17
Exposure Time:1/15 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:400
Exposure Bias:+1/3 EV
Focal Length:24 mm
Rādīt visu EXIF

Komentāri · 3

26.11.2011 05:24 MSK
Saite
Foto: 621
Чем вызван такой маленький размер пантографов?)
0
+1 / –1
26.11.2011 17:15 MSK
Saite
Володя · Maskava
Foto: 1
Трёхфазная сеть?
0
+0 / –0
28.11.2011 00:27 MSK
Saite
Foto: 3000
Маленький размер пантографов вызван необходимостью поместить в габарите вагона сразу два пантографа. Почему два? Точно не знаю, но знаю что это связано с совместной работой обоих вагонов во время движения. Канат, которым вагоны связаны, выполняет только несущую, поддерживающую функцию, а движение вагонов осуществляется при помощи собственных двигателей. Второй провод должен как-то согласовывать их работу. И никакой трёхфазной сети здесь нет, здесь постоянный ток.
0
+0 / –0

Jūsu komentārs

Diskusijas par politiku slēdzeni uz 1 mēnesi
Tu ne ienāci vietni.
Komentārus var atstāt tikai reģistrēti lietotāji.