TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Киев, Богдан E231 № 4301
  Киев ЮМЗ Т2 № 4227 
 Богдан E231 № 4301 
Куренівське тролейбусне депо

Автор: D.A.mix · Киев           Дата: 24 септември 2011 г., събота

Статистика

Публикувано 20.11.2011 17:02 MSK
Разглеждан — 591

Подробна информация

Киев, Богдан E231 № 4301

Депо/Парк:Куренёвское троллейбусное депо (№ 4)
От...:03.2007
Модел:Богдан E231
Построен:02.2007
Заводски №:1
VIN:Y6LE231007L000001
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (09.2015) Снет от експлоатация / очаквано бракуване
Назначение:Пътнически
Край на експлоатацията:27.03.2015
Забележка:С 09.2015 — АП-7
13.01.11 разрыв лопастей обдува ТЭД — восстановлен 23.02.12

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:NIKON D50
Время съёмки:24.09.2011 15:52
Выдержка:1/250 с
Диафрагменное число:5.3
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:62 мм
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 7

21.11.2011 13:15 MSK
Връзка
igoraj · Киев
Снимка: 2
Ужасная модель... Ну вот куда смотрели конструкторы. Интересно, выйдет ли он еще на линию??
+2
+10 / –8
21.11.2011 13:49 MSK
Връзка
Миха 71605РМ · Воронеж
Снимка: 171
Ну если у вас есть возможность его на КЗЭТе доработать,то может и выйдет.
0
+0 / –0
21.11.2011 14:46 MSK
Връзка
Снимка: 302
Цитата (Миха 71605РМ, 21.11.2011):
> если у вас есть возможность его на КЗЭТе доработать

Оооо, там доработают.
Если до КЗЭТа оно не ездило, то после него обдув ТЭДа будет работать, ага.
Да, кардан будет обдувать, силовой каркас тоже. Тяговый - никогда! :-)))
+4
+4 / –0
22.11.2011 05:22 MSK
Връзка
Andrey_Sheva · Харков
Снимка: 1681
Цитата (igoraj, 21.11.2011):
> Ужасная модель... Ну вот куда смотрели конструкторы.

Первый блин комом. Зато дальнейшие модели отличные!
+1
+1 / –0
17.03.2012 21:16 MSK
Връзка
Егор Ромадов · Ставрополь
Снимка: 225
Цитата (Надднепрянский путешественник, 21.11.2011):
> Цитата (Миха 71605РМ, 21.11.2011):
> > если у вас есть возможность его на КЗЭТе доработать
>
> Оооо, там доработают.
> Если до КЗЭТа оно не ездило, то после него обдув ТЭДа будет работать, ага.
> Да, кардан будет обдувать, силовой каркас тоже. Тяговый - никогда! :-)))

Насколько мне известно,то обдув стоит на пуско-тормозных сопротивлениях,на печках ,а на тяговом нет обдува.
0
+0 / –0
17.03.2012 21:31 MSK
Връзка
Снимка: 302
Обдува на тяговом не было на ЗиУ-9 с его ДК-2**, может какие-то двигатели были с обдувом - не скажу, я не по ДКшным тяговым.
AL2943rN тоже самовентилируемые, обдув не требуется.
Если говорить об обдуве, на чешках вентилировался еще силовой блок, например, ну а тормозные сопротивления собственно охлаждались потоком воздуха из-за их расположения на крыше, а не в подполье.

А на фото не ЗиУ-9, который описывался постом выше, на фото - Богдан Е231, чудо оригинальной конструкции, как и ЮМЗ Е186, на котором куча нелогичных решений и усложнений конструкции. Капитан Очевидность говорит, что если бы Е231 обдув тягового не требовался бы, его не было бы там.
0
+0 / –0
18.03.2012 09:32 MSK
Връзка
Снимка: 2
Блин да надо всего то закупить в Набережных Челнах двигатель типа ДК-211БМ
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.