TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Растоў-на-Доне, ЛиАЗ-5280 № 333
  Растоў-на-Доне ЛиАЗ-5280 № 333  —  маршрут 14
Московская улица
После 12 летнего перерыва маршрут снова запущен

Аўтар: ВЗТМ-5284           Дата: 19 лістапада 2011 г., субота

Статыстыка

Апублікавана 20.11.2011 13:23 MSK
Праглядаў — 564

Падрабязная інфармацыя

Растоў-на-Доне, ЛиАЗ-5280 № 333

Лакацыя:Закрытые депо
Дэпо / Парк:Центральное троллейбусное депо
З...:01.11.2010
Мадэль:ЛиАЗ-5280
Пабудаваны:2010
Заводскі №:22140
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (16.11.2017) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:09.2021
Заўвагі:Маршрут 6 (основной). С 17.11.2017 — Троллейбусное депо; с 09.2020 — Центр; с 10.2020 — Троллейбусное депо

EXIF

Модель камеры:NIKON D5000
Время съёмки:19.11.2011 22:25
Выдержка:20 с
Диафрагменное число:22
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:18 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 5

20.11.2011 13:33 MSK
Спасылка
Фота: 340
Приехали с последнего удачного оборота, после машины на Будённовском уже не смогли объехать и ждали техпомощь.
+5
+6 / –1
21.11.2011 00:56 MSK
Спасылка
ПисателЬ · Курск
Фота: 502
Остаётся только поздравить ростовчан! :)
Судя по информации в новостях, на этот маршрут возложены большие надежды.
+3
+3 / –0
21.11.2011 11:42 MSK
Спасылка
СтаС · Масква
Фота: 977
Цитата (ВЗТМ-5284, 20.11.2011):
> Приехали с последнего удачного оборота, после машины на Будённовском уже не смогли объехать и ждали техпомощь.

А что случилось-то? Авария или просто неготовое несознательное население своих машин понаставило под проводами?
0
+0 / –0
21.11.2011 13:16 MSK
Спасылка
Фота: 340
Второе. Машины стояли ёлочкой, объехать можно было, потом начали становится за ёлочкой параллельно дороги и там уже зависело на сколько далеко они становились от первых.
0
+0 / –0
21.11.2011 14:10 MSK
Спасылка
Володя Мадоян · Растоў-на-Доне
Фота: 344
Примерно по схеме, описанной в предыдущем посте, проезжие части улиц в центре города (а также на периферии, в спальных районах) сужаются в два-три раза.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.