TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Krymský trolejbus, Bogdan T70115 č. 8404; Krymský trolejbus, Škoda 9Tr24 č. 5605; Krymský trolejbus, Škoda 9Tr19 č. 5501
  Krymský trolejbus Bogdan T70115 č. 8404  —  linka 52
 Škoda 9Tr24 č. 5605  —  linka 60
 Škoda 9Tr19 č. 5501  —  linka 1/3
Ялта, троллейбусная станция

Autor: Дима Сторожниченко · Kryvyj Rih           Datum: Úterý 12. července 2011

Statistika

Zveřejněno 29.10.2011 21:32 MSK
Zhlédnutí — 647

Podrobné informace

Krymský trolejbus, Bogdan T70115 č. 8404

Vozovna:Alushta trolleybus depot
Od...:≤ 17. 03. 2011
Typ:Bogdan T70115
Vyroben:12/2010
Výrobní číslo:18
VIN:Y6LT70115BL100018
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (26. 04. 2017) Mimo provoz
Účel provozu:Osobní
Poznámka:≤ 17.03.2011 ex STRD, 4415. 26.04.2017 to YaTD, 6409

Krymský trolejbus, Škoda 9Tr24 č. 5605

Vozovna:Yalta trolleybus depot
Od...:1979
Typ:Škoda 9Tr24
Vyroben:1977
Výrobní číslo:6604
Současný stav:Vyřazen (2021)
Účel provozu:Osobní
Odstaven:4/2017
Sešrotován:3/2022
Poznámka:1979 ex 311

Krymský trolejbus, Škoda 9Tr19 č. 5501

Vozovna:Yalta trolleybus depot
Od...:1979
Typ:Škoda 9Tr19
Vyroben:1974
Výrobní číslo:5671
Současný stav:Přečíslován/předán v rámci města (29. 04. 2013) Vyřazen
Účel provozu:Osobní
Sešrotován:3/2022
Poznámka:1979 ex 316. 29.04.2013 to STRD, 1501
Фото 1980-1981
СР ЦТРМ 03.2015.
Отбуксирован в Бахчисарай — осень 2021.

Nastavení kamery

Model:Canon PowerShot A495
Date and Time:12.07.2011 11:19
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:4.5
ISO Speed:80
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:6.6 mm
Ukázat celý EXIF

Komentáře · 9

29.10.2011 23:27 MSK
Odkaz
PRO100МИХА · Moskva
Fotografií: 3519
5605 реально поднимает настроение :)
+9
+10 / –1
30.10.2011 18:24 MSK
Odkaz
Ymtram · East Haven - Branford
Fotografií: 22605 · Moderátor neautorských fotografií / Fotomoderátor / Redaktor všech databází / Redaktor novinek / Překlad webu (EN)
У 5501 зверская окраска. По превью навеяло Икарус 55 на крымской автостанции.
+5
+5 / –0
30.10.2011 20:12 MSK
Odkaz
Tiger · Kyjev
Fotografií: 107
Это пример реально интересной рекламы, которой, к сожалению, не много
+1
+1 / –0
31.10.2011 01:34 MSK
Odkaz
Jokkinen · Bělehrad
Fotografií: 174
реклама на 5501 супер! все читается в момент и окраска подходит троллейбусу
0
+0 / –0
13.11.2011 19:04 MSK
Odkaz
Сергей Федосов · Washington, DC
Bez fotografií
Цитата (Юрий MTA-LRTA, 30.10.2011):
> У 5501 зверская окраска. По превью навеяло Икарус 55 на крымской автостанции.

Зверская. Как у советского катафалка.
–2
+0 / –2
13.02.2013 14:20 MSK
Odkaz
AlbertStein · Vilnius
Fotografií: 2
5501 и 5605 это разрывники или сменные толька на обеде ?
0
+0 / –0
13.02.2013 15:31 MSK
Odkaz
Andrew-NNG · Saransk
Bez fotografií
Разрывники вряд ли, в парк бы уехали, он рядом. Но вообще 5501 для обеда не на своём месте, городские обедающие с другой стороны этого забора, их даже видно на этом фото. Как вариант... 5605 сломался, а 5501 приехал из парка его либо буксировать в парк, либо заменить.
0
+0 / –0
13.02.2013 19:21 MSK
Odkaz
MAXMASTER · Moskva
Fotografií: 5457 · Místní editor
5605 - 60 маршрут. Явно стоит на разрыве. График тогда был - 3 рейса утром / 3 вечером
Буксируют только с помощью 5002.Если с той стороны забора места нет то городские могут заехать на обед и сюда.
0
+0 / –0
13.02.2013 21:08 MSK
Odkaz
Andrew-NNG · Saransk
Bez fotografií
Ну если такой график 60 был - тогда да, разрыв! В Алуште в 1994-96 годах летом 58 маршрут ходил на Перевальное - тоже 3 рейса утром и 3 вечером, это было две смены, но между первой и второй сменами разница получалась часа три... иногда машина уезжала в парк, иногда стояла на алуштинском кольце. А насчёт буксировки... опять же сужу по Алуште. Издалека да, или 7010 тянул, или тогда ещё живой КТГ, или симферопольский самосвал-КРАЗ... а недалеко любая 9тр могла буксировать.
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.