TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Крымскі тралейбус, Богдан Т70115 № 8404; Крымскі тралейбус, Škoda 9Tr24 № 5605; Крымскі тралейбус, Škoda 9Tr19 № 5501
  Крымскі тралейбус Богдан Т70115 № 8404  —  маршрут 52
 Škoda 9Tr24 № 5605  —  маршрут 60
 Škoda 9Tr19 № 5501  —  маршрут 1/3
Ялта, троллейбусная станция

Аўтар: Дима Сторожниченко · Крывы Рог           Дата: 12 ліпеня 2011 г., аўторак

Статыстыка

Апублікавана 29.10.2011 21:32 MSK
Праглядаў — 647

Падрабязная інфармацыя

Крымскі тралейбус, Богдан Т70115 № 8404

Дэпо / Парк:Алуштинский троллейбусный парк
З...:≤ 17.03.2011
Мадэль:Богдан Т70115
Пабудаваны:12.2010
Заводскі №:18
VIN:Y6LT70115BL100018
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (26.04.2017) Не працуе
Прызначэнне:Пасажырскі
Заўвагі:До ≤ 17.03.2011 — СТРУ, 4415. С 26.04.2017 — ЯТП, 6409

Крымскі тралейбус, Škoda 9Tr24 № 5605

Дэпо / Парк:Ялтинский троллейбусный парк
З...:1979
Мадэль:Škoda 9Tr24
Пабудаваны:1977
Заводскі №:6604
Стан:Спісаны (2021)
Прызначэнне:Пасажырскі
Адстаўлены:04.2017
Утылiзаваны:03.2022
Заўвагі:До 1979 — 311

Крымскі тралейбус, Škoda 9Tr19 № 5501

Дэпо / Парк:Ялтинский троллейбусный парк
З...:1979
Мадэль:Škoda 9Tr19
Пабудаваны:1974
Заводскі №:5671
Стан:Перанумараваны / перададзены ў межах горада (29.04.2013) Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Утылiзаваны:03.2022
Заўвагі:До 1979 — 316. С 29.04.2013 — СТРУ, 1501
Фото 1980-1981
СР ЦТРМ 03.2015.
Отбуксирован в Бахчисарай — осень 2021.

EXIF

Модель камеры:Canon PowerShot A495
Время съёмки:12.07.2011 11:19
Выдержка:1/800 с
Диафрагменное число:4.5
Чувствительность ISO:80
Компенсация экспозиции:–1/3 EV
Фокусное расстояние:6.6 мм
Паказаць цалкам

Каментары · 9

29.10.2011 23:27 MSK
Спасылка
PRO100МИХА · Масква
Фота: 3519
5605 реально поднимает настроение :)
+9
+10 / –1
30.10.2011 18:24 MSK
Спасылка
Ymtram · Ист-Хейвен - Бранфорд
Фота: 22605 · Мадэратар неаўтарскiх матэрыялаў / Фотамадэратар / Агульны рэдактар / Рэдактар навін / Лакалізацыя (EN)
У 5501 зверская окраска. По превью навеяло Икарус 55 на крымской автостанции.
+5
+5 / –0
30.10.2011 20:12 MSK
Спасылка
Tiger · Кіеў
Фота: 107
Это пример реально интересной рекламы, которой, к сожалению, не много
+1
+1 / –0
31.10.2011 01:34 MSK
Спасылка
Jokkinen · Белград
Фота: 174
реклама на 5501 супер! все читается в момент и окраска подходит троллейбусу
0
+0 / –0
13.11.2011 19:04 MSK
Спасылка
Сергей Федосов · Вашингтон (Округ Колумбия)
Няма фота
Цитата (Юрий MTA-LRTA, 30.10.2011):
> У 5501 зверская окраска. По превью навеяло Икарус 55 на крымской автостанции.

Зверская. Как у советского катафалка.
–2
+0 / –2
13.02.2013 14:20 MSK
Спасылка
AlbertStein · Вільня
Фота: 2
5501 и 5605 это разрывники или сменные толька на обеде ?
0
+0 / –0
13.02.2013 15:31 MSK
Спасылка
Andrew-NNG · Саранск
Няма фота
Разрывники вряд ли, в парк бы уехали, он рядом. Но вообще 5501 для обеда не на своём месте, городские обедающие с другой стороны этого забора, их даже видно на этом фото. Как вариант... 5605 сломался, а 5501 приехал из парка его либо буксировать в парк, либо заменить.
0
+0 / –0
13.02.2013 19:21 MSK
Спасылка
MAXMASTER · Масква
Фота: 5457 · Лакальны рэдактар
5605 - 60 маршрут. Явно стоит на разрыве. График тогда был - 3 рейса утром / 3 вечером
Буксируют только с помощью 5002.Если с той стороны забора места нет то городские могут заехать на обед и сюда.
0
+0 / –0
13.02.2013 21:08 MSK
Спасылка
Andrew-NNG · Саранск
Няма фота
Ну если такой график 60 был - тогда да, разрыв! В Алуште в 1994-96 годах летом 58 маршрут ходил на Перевальное - тоже 3 рейса утром и 3 вечером, это было две смены, но между первой и второй сменами разница получалась часа три... иногда машина уезжала в парк, иногда стояла на алуштинском кольце. А насчёт буксировки... опять же сужу по Алуште. Издалека да, или 7010 тянул, или тогда ещё живой КТГ, или симферопольский самосвал-КРАЗ... а недалеко любая 9тр могла буксировать.
0
+0 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.