TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Nizhniy Tagil, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 55
  Nizhniy Tagil 71-605 (KTM-5M3) Nr. 114 
 71-605 (KTM-5M3) Nr. 78 
 71-605 (KTM-5M3) Nr. 155 
 71-605 (KTM-5M3) Nr. 55 
Депо "Вагонка"
Кольцо маршрута №8 через депо УВЗ

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Dată: 29 martie 1989 an, Miercuri

Statistici

Publicat 23.10.2011 13:08 MSK
Vizualizări — 674

Informație detaliată

Nizhniy Tagil, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 55

Depoul:Tram depot “Vagonka”
Model:71-605 (KTM-5M3)
Anul construcției:08.1986
Numărul de serie:10455
Starea actuală:Retras din circulație (1999)
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:СМЕ 55+57, с 1992 г. — не работал

Setările camerei foto

Model:CanoScan 8600F
Arătați datele EXIF

Comentarii · 6

23.10.2011 13:20 MSK
Link
Rezident · Yekaterinburg
Fotografii: 10861 · Fotomoderator superior
Мне кажется, что 055 одиночка, т.к. сзади вагон стоит с поднятым пантографом. На других фотографиях все СМЕ работают с одного пантографа
+1
+1 / –0
23.10.2011 13:34 MSK
Link
concord007 · Nizhniy Tagil
Fotografii: 22
Вагон 114 работал по СМЕ 114-115, а 155 работал по СМЕ 155-156.
0
+0 / –0
23.10.2011 19:38 MSK
Link
GrekOFF · Moscova
Fotografii: 74 · Redactor local
55 вагон работал в системе 55+57. В 1992 году вагоны встали в парке и больше на линию не вышли.
Здесь на снимке вагон работает одиночкой, так как у заднего вагона боковые фонари старого образца (57 вагон также 1986 года и на нем таких уже не было).
По данным "Трамвайных вагонов" заводской номер, кстати, 10469.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:27 MSK
Link
Fotografii: 8729
Нет, 10469 - это 56, так и на том сайте написано.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:35 MSK
Link
Fotografii: 1218
У 55 номер совпадает с Челябинским http://transphoto.ru/photo/181252/
0
+0 / –0
23.10.2011 22:01 MSK
Link
GrekOFF · Moscova
Fotografii: 74 · Redactor local
Я лет пять назад брал номера для своей базы с "Трамвайных вагонов" и 55 числился там именно под номером 10469, там видимо бортовой номер просто изменили.
А 56 вагон числился как вагон 1984 года выпуска с заводским 9074.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.