Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Nyizsnij Tagil, 71-605 (KTM-5M3) — 55
  Nyizsnij Tagil 71-605 (KTM-5M3) — 114 
 71-605 (KTM-5M3) — 78 
 71-605 (KTM-5M3) — 155 
 71-605 (KTM-5M3) — 55 
Депо "Вагонка"
Кольцо маршрута №8 через депо УВЗ

Készítette: Ааре Оландер · Tallinn           Dátum: 29 március 1989 ., szerda

Statisztikák

Publikálva 23.10.2011 13:08 MSK
Megtekintések — 674

Részletes adatok

Nyizsnij Tagil, 71-605 (KTM-5M3) — 55

Kocsiszín/üzem:Tram depot “Vagonka”
típus:71-605 (KTM-5M3)
Gyártási év:08.1986
Gyári szám:10455
Aktuális állapot:Selejtezve (1999)
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:СМЕ 55+57, с 1992 г. — не работал

Fényképezőgép beállításai

Model:CanoScan 8600F
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 6

23.10.2011 13:20 MSK
Link
Rezident · Jekatyerinburg
Képek: 10861 · Vezető fotó-moderátor
Мне кажется, что 055 одиночка, т.к. сзади вагон стоит с поднятым пантографом. На других фотографиях все СМЕ работают с одного пантографа
+1
+1 / –0
23.10.2011 13:34 MSK
Link
concord007 · Nyizsnij Tagil
Képek: 22
Вагон 114 работал по СМЕ 114-115, а 155 работал по СМЕ 155-156.
0
+0 / –0
23.10.2011 19:38 MSK
Link
GrekOFF · Moszkva
Képek: 74 · Városi adatszerkesztő
55 вагон работал в системе 55+57. В 1992 году вагоны встали в парке и больше на линию не вышли.
Здесь на снимке вагон работает одиночкой, так как у заднего вагона боковые фонари старого образца (57 вагон также 1986 года и на нем таких уже не было).
По данным "Трамвайных вагонов" заводской номер, кстати, 10469.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:27 MSK
Link
Képek: 8724
Нет, 10469 - это 56, так и на том сайте написано.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:35 MSK
Link
Képek: 1218
У 55 номер совпадает с Челябинским http://transphoto.ru/photo/181252/
0
+0 / –0
23.10.2011 22:01 MSK
Link
GrekOFF · Moszkva
Képek: 74 · Városi adatszerkesztő
Я лет пять назад брал номера для своей базы с "Трамвайных вагонов" и 55 числился там именно под номером 10469, там видимо бортовой номер просто изменили.
А 56 вагон числился как вагон 1984 года выпуска с заводским 9074.
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.