TransPhoto

Fotod avaldatakse saidil nii, nagu nad on, ja nende eesmärk ei ole reklaamida poliitilist ja/või ideoloogilist seisukohta.

Materjalid on kasutajate poolt pakutud ja need ei kajasta saidi administratsiooni arvamust.

Sulgeda
Nižni Tagil, 71-605 (KTM-5M3) № 55
  Nižni Tagil 71-605 (KTM-5M3) № 114 
 71-605 (KTM-5M3) № 78 
 71-605 (KTM-5M3) № 155 
 71-605 (KTM-5M3) № 55 
Депо "Вагонка"
Кольцо маршрута №8 через депо УВЗ

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Kuupäev: 29 märts 1989 a., kolmapäev

Statistika

Avaldatud 23.10.2011 13:08 MSK
Vaatamisi — 674

Detailne info

Nižni Tagil, 71-605 (KTM-5M3) № 55

Depoo/park:Tram depot “Vagonka”
Mudel:71-605 (KTM-5M3)
Valmistatud:08.1986
Tehase number:10455
Hetkeseis:Maha kantud (1999)
Otstarve:Liinisõiduk
Märkus:СМЕ 55+57, с 1992 г. — не работал

Pildifaili teave

Model:CanoScan 8600F
Näita kõik EXIF

Kommentaarid · 6

23.10.2011 13:20 MSK
Link
Rezident · Jekaterinburg
Fotosid: 10861 · Vanem fotomoderaator
Мне кажется, что 055 одиночка, т.к. сзади вагон стоит с поднятым пантографом. На других фотографиях все СМЕ работают с одного пантографа
+1
+1 / –0
23.10.2011 13:34 MSK
Link
concord007 · Nižni Tagil
Fotosid: 22
Вагон 114 работал по СМЕ 114-115, а 155 работал по СМЕ 155-156.
0
+0 / –0
23.10.2011 19:38 MSK
Link
GrekOFF · Moskva
Fotosid: 74 · Linna toimetaja
55 вагон работал в системе 55+57. В 1992 году вагоны встали в парке и больше на линию не вышли.
Здесь на снимке вагон работает одиночкой, так как у заднего вагона боковые фонари старого образца (57 вагон также 1986 года и на нем таких уже не было).
По данным "Трамвайных вагонов" заводской номер, кстати, 10469.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:27 MSK
Link
Fotosid: 8724
Нет, 10469 - это 56, так и на том сайте написано.
0
+0 / –0
23.10.2011 21:35 MSK
Link
Fotosid: 1218
У 55 номер совпадает с Челябинским http://transphoto.ru/photo/181252/
0
+0 / –0
23.10.2011 22:01 MSK
Link
GrekOFF · Moskva
Fotosid: 74 · Linna toimetaja
Я лет пять назад брал номера для своей базы с "Трамвайных вагонов" и 55 числился там именно под номером 10469, там видимо бортовой номер просто изменили.
А 56 вагон числился как вагон 1984 года выпуска с заводским 9074.
0
+0 / –0

Kommentaar

Poliitilise arutelu eest rakendub blokeerimine 1 kuuks
Teie ei ole saidile sisenenud.
Kommentaare võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.