TransPhoto

Fotografiile sunt publicate ca atare și nu au scopul de a promova vreo poziție politică și/sau ideologică.

Toate materialele sunt furnizate de către utilizatorii acestui site și nu reflectă opinia echipei de administrare a ste-ului

Închide
Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 2240
  Magnitogorsk 71-605 (KTM-5M3) Nr. 2239  —  Traseu 14, СМЕ 2240+2239
 71-605 (KTM-5M3) Nr. 2240  —  Traseu 14, СМЕ 2240+2239
Южный переход

Autor: Ааре Оландер · Tallinn           Dată: 9 mai 1991 an, Joi

Statistici

Publicat 04.10.2011 19:02 MSK
Vizualizări — 435

Informație detaliată

Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) Nr. 2240

Depoul:Tramway depot # 2
Model:71-605 (KTM-5M3)
Anul construcției:12.1988
Numărul de serie:12169
Starea actuală:Renumerotat / transferat în cadrul aceluiași oraș (1997) Retras din circulație
Funcție:Vehicul de pasageri
Observație:1997 to # 3, 3040
Ранее работал по СМЕ 2240+2239, 3040+3039 и одиночкой
Разобран в июне 2024 года.

Setările camerei foto

Model:CanoScan 8600F
Arătați datele EXIF

Comentarii · 4

22.01.2014 16:52 MSK
Link
Nicio fotografie
Невероятно, но факт: СМЕ 1139-1140 точно так же перецепили вагоны. До этого(1989г.): впереди был вагон 2239, точно так же,как и 1139(1992год).
0
+0 / –0
22.01.2014 21:38 MSK
Link
Fotografii: 1275 · Redactor local
И не только в этих СМЕ перецепляли вагоны. Вот еще пример: http://transphoto.ru/photo/435870/ (к моменту передачи вагонов в депо 3 была СМЕ 2207+2208). Перецеплялась СМЕ 2173+2174 — http://transphoto.ru/photo/435611/, а в 1995 г. уже 2174 впереди http://transphoto.ru/photo/429394/ (слева). Причем потом 2173 снова вернули вперед. Так же, судя по документам, подобные перецепки были и с другими СМЕ.
0
+0 / –0
01.02.2014 10:38 MSK
Link
Nicio fotografie
Интересно: а в чём смысл этих пересцепок? В Челябинске одну СМЕ только пересцепляли: 2072-2073. Ведь в о втором вагоне дверь водителя во многих СМЕ наглухо закрыта фанерой. Сейчас-то ладно: просто расцепили.
0
+0 / –0
01.02.2014 19:01 MSK
Link
Fotografii: 1275 · Redactor local
Не может быть наглухо закрыта дверь в кабину во втором вагоне. В нее каждый день требуется доступ. А перецеплять вагоны в СМЕ могли, например, из-за ДТП. Да и вообще, вроде бы, полагается периодически менять местами вагоны в СМЕ. Зачем, правда, не знаю.
0
+0 / –0

Comentariul dumneavoastră

Vă rugăm să nu aduceți în discuție subiecte politice, altfel veți fi suspendat pentru cel puțin o lună!
Trebuie să vă conectați pentru a scrie comentarii.