TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) nr. 2240
  Magnitogorsk 71-605 (KTM-5M3) nr. 2239  —  maršrutas 14, СМЕ 2240+2239
 71-605 (KTM-5M3) nr. 2240  —  maršrutas 14, СМЕ 2240+2239
Южный переход

Autorius: Ааре Оландер · Talinas           Data: 1991 m. gegužės 9 d., ketvirtadienis

Statistika

Publikuota 04.10.2011 19:02 MSK
Peržiūrų — 435

Detali informacija

Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) nr. 2240

Depas/Parkas:Tramway depot # 2
Modelis:71-605 (KTM-5M3)
Pagamintas:1988-12
Gamyklinis numeris:12169
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (1997) Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Pastaba:1997 to # 3, 3040
Ранее работал по СМЕ 2240+2239, 3040+3039 и одиночкой
Разобран в июне 2024 года.

Nuotraukos parametrai

Model:CanoScan 8600F
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

22.01.2014 16:52 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Невероятно, но факт: СМЕ 1139-1140 точно так же перецепили вагоны. До этого(1989г.): впереди был вагон 2239, точно так же,как и 1139(1992год).
0
+0 / –0
22.01.2014 21:38 MSK
Nuoroda
Foto: 1275 · Miesto redaktorius
И не только в этих СМЕ перецепляли вагоны. Вот еще пример: http://transphoto.ru/photo/435870/ (к моменту передачи вагонов в депо 3 была СМЕ 2207+2208). Перецеплялась СМЕ 2173+2174 — http://transphoto.ru/photo/435611/, а в 1995 г. уже 2174 впереди http://transphoto.ru/photo/429394/ (слева). Причем потом 2173 снова вернули вперед. Так же, судя по документам, подобные перецепки были и с другими СМЕ.
0
+0 / –0
01.02.2014 10:38 MSK
Nuoroda
Nėra foto
Интересно: а в чём смысл этих пересцепок? В Челябинске одну СМЕ только пересцепляли: 2072-2073. Ведь в о втором вагоне дверь водителя во многих СМЕ наглухо закрыта фанерой. Сейчас-то ладно: просто расцепили.
0
+0 / –0
01.02.2014 19:01 MSK
Nuoroda
Foto: 1275 · Miesto redaktorius
Не может быть наглухо закрыта дверь в кабину во втором вагоне. В нее каждый день требуется доступ. А перецеплять вагоны в СМЕ могли, например, из-за ДТП. Да и вообще, вроде бы, полагается периодически менять местами вагоны в СМЕ. Зачем, правда, не знаю.
0
+0 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.