Transphoto
A fényképeket változtatás nélkül közöljük és nem szándékozunk velük bármilyen politikai vagy világnézeti álláspontot képviselni.

Mindent a felhasználók küldenek be, és nem tükrözik az oldal szerkesztőinek véleményét.

Bezár
Magnyitogorszk, 71-605 (KTM-5M3) — 2240
  Magnyitogorszk 71-605 (KTM-5M3) — 2239  —  Viszonylat 14, СМЕ 2240+2239
 71-605 (KTM-5M3) — 2240  —  Viszonylat 14, СМЕ 2240+2239
Южный переход

Készítette: Ааре Оландер · Tallinn           Dátum: 9 május 1991 ., csütörtök

Statisztikák

Publikálva 04.10.2011 19:02 MSK
Megtekintések — 435

Részletes adatok

Magnyitogorszk, 71-605 (KTM-5M3) — 2240

Kocsiszín/üzem:Tramway depot # 2
típus:71-605 (KTM-5M3)
Gyártási év:12.1988
Gyári szám:12169
Aktuális állapot:Átszámozva vagy átállomásítva (1997) Selejtezve
Üzemmód:Forgalmi
Megjegyzés:1997 to # 3, 3040
Ранее работал по СМЕ 2240+2239, 3040+3039 и одиночкой
Разобран в июне 2024 года.

Fényképezőgép beállításai

Model:CanoScan 8600F
Mutass minden EXIF-adatot

Kommentek · 4

22.01.2014 16:52 MSK
Link
Nincsenek képek
Невероятно, но факт: СМЕ 1139-1140 точно так же перецепили вагоны. До этого(1989г.): впереди был вагон 2239, точно так же,как и 1139(1992год).
0
+0 / –0
22.01.2014 21:38 MSK
Link
Képek: 1275 · Városi adatszerkesztő
И не только в этих СМЕ перецепляли вагоны. Вот еще пример: http://transphoto.ru/photo/435870/ (к моменту передачи вагонов в депо 3 была СМЕ 2207+2208). Перецеплялась СМЕ 2173+2174 — http://transphoto.ru/photo/435611/, а в 1995 г. уже 2174 впереди http://transphoto.ru/photo/429394/ (слева). Причем потом 2173 снова вернули вперед. Так же, судя по документам, подобные перецепки были и с другими СМЕ.
0
+0 / –0
01.02.2014 10:38 MSK
Link
Nincsenek képek
Интересно: а в чём смысл этих пересцепок? В Челябинске одну СМЕ только пересцепляли: 2072-2073. Ведь в о втором вагоне дверь водителя во многих СМЕ наглухо закрыта фанерой. Сейчас-то ладно: просто расцепили.
0
+0 / –0
01.02.2014 19:01 MSK
Link
Képek: 1275 · Városi adatszerkesztő
Не может быть наглухо закрыта дверь в кабину во втором вагоне. В нее каждый день требуется доступ. А перецеплять вагоны в СМЕ могли, например, из-за ДТП. Да и вообще, вроде бы, полагается периодически менять местами вагоны в СМЕ. Зачем, правда, не знаю.
0
+0 / –0

Megjegyzésed

Ne vitatkozz(on) politikai témákról - azért egy hónap tiltás jár!
Kommenteléshez be kell jelentkezni.