Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) # 2240
  Magnitogorsk 71-605 (KTM-5M3) # 2239  —  Linjalla 14, СМЕ 2240+2239
 71-605 (KTM-5M3) # 2240  —  Linjalla 14, СМЕ 2240+2239
Южный переход

Kuvaaja: Ааре Оландер · Tallinna           Kuvauspäivä: 9 toukokuuta 1991 v., torstai

Tilastot

Julkaistu 04.10.2011 19:02 MSK
Näyttökerrat — 435

Tarkemmat tiedot

Magnitogorsk, 71-605 (KTM-5M3) # 2240

Liikennöitsijä/varikko:Tramway depot # 2
Malli:71-605 (KTM-5M3)
Valmistettu:12.1988
Sarjanumero:12169
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (1997) Poistettu
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:1997 to # 3, 3040
Ранее работал по СМЕ 2240+2239, 3040+3039 и одиночкой
Разобран в июне 2024 года.

Kameran asetukset

Model:CanoScan 8600F
Näytä kaikki EXIF-tunnisteet

Kommentit · 4

22.01.2014 16:52 MSK
Linkki
Ei kuvia
Невероятно, но факт: СМЕ 1139-1140 точно так же перецепили вагоны. До этого(1989г.): впереди был вагон 2239, точно так же,как и 1139(1992год).
0
+0 / –0
22.01.2014 21:38 MSK
Linkki
Kuvat: 1275 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
И не только в этих СМЕ перецепляли вагоны. Вот еще пример: http://transphoto.ru/photo/435870/ (к моменту передачи вагонов в депо 3 была СМЕ 2207+2208). Перецеплялась СМЕ 2173+2174 — http://transphoto.ru/photo/435611/, а в 1995 г. уже 2174 впереди http://transphoto.ru/photo/429394/ (слева). Причем потом 2173 снова вернули вперед. Так же, судя по документам, подобные перецепки были и с другими СМЕ.
0
+0 / –0
01.02.2014 10:38 MSK
Linkki
Ei kuvia
Интересно: а в чём смысл этих пересцепок? В Челябинске одну СМЕ только пересцепляли: 2072-2073. Ведь в о втором вагоне дверь водителя во многих СМЕ наглухо закрыта фанерой. Сейчас-то ладно: просто расцепили.
0
+0 / –0
01.02.2014 19:01 MSK
Linkki
Kuvat: 1275 · Paikallinen kalustotietokannan ylläpitäjä
Не может быть наглухо закрыта дверь в кабину во втором вагоне. В нее каждый день требуется доступ. А перецеплять вагоны в СМЕ могли, например, из-за ДТП. Да и вообще, вроде бы, полагается периодически менять местами вагоны в СМЕ. Зачем, правда, не знаю.
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.