TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Магнитогорск, 71-605 (КТМ-5М3) № 2240
  Магнитогорск 71-605 (КТМ-5М3) № 2239  —  маршрут 14, СМЕ 2240+2239
 71-605 (КТМ-5М3) № 2240  —  маршрут 14, СМЕ 2240+2239
Южный переход

Автор: Ааре Оландер · Таллин           Дата: 9 май 1991 г., четвъртък

Статистика

Публикувано 04.10.2011 19:02 MSK
Разглеждан — 435

Подробна информация

Магнитогорск, 71-605 (КТМ-5М3) № 2240

Депо/Парк:Трамвайное депо № 2
Модел:71-605 (КТМ-5М3)
Построен:12.1988
Заводски №:12169
Текущо състояние:Преномериран/прехвърлен в пределите на града (1997) Бракуван
Назначение:Пътнически
Забележка:С 1997 — № 3, 3040
Ранее работал по СМЕ 2240+2239, 3040+3039 и одиночкой
Разобран в июне 2024 года.

Параметри на камерата и снимката

Модель камеры:CanoScan 8600F
Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 4

22.01.2014 16:52 MSK
Връзка
Няма снимки
Невероятно, но факт: СМЕ 1139-1140 точно так же перецепили вагоны. До этого(1989г.): впереди был вагон 2239, точно так же,как и 1139(1992год).
0
+0 / –0
22.01.2014 21:38 MSK
Връзка
Снимка: 1275 · Местен редактор
И не только в этих СМЕ перецепляли вагоны. Вот еще пример: http://transphoto.ru/photo/435870/ (к моменту передачи вагонов в депо 3 была СМЕ 2207+2208). Перецеплялась СМЕ 2173+2174 — http://transphoto.ru/photo/435611/, а в 1995 г. уже 2174 впереди http://transphoto.ru/photo/429394/ (слева). Причем потом 2173 снова вернули вперед. Так же, судя по документам, подобные перецепки были и с другими СМЕ.
0
+0 / –0
01.02.2014 10:38 MSK
Връзка
Няма снимки
Интересно: а в чём смысл этих пересцепок? В Челябинске одну СМЕ только пересцепляли: 2072-2073. Ведь в о втором вагоне дверь водителя во многих СМЕ наглухо закрыта фанерой. Сейчас-то ладно: просто расцепили.
0
+0 / –0
01.02.2014 19:01 MSK
Връзка
Снимка: 1275 · Местен редактор
Не может быть наглухо закрыта дверь в кабину во втором вагоне. В нее каждый день требуется доступ. А перецеплять вагоны в СМЕ могли, например, из-за ДТП. Да и вообще, вроде бы, полагается периодически менять местами вагоны в СМЕ. Зачем, правда, не знаю.
0
+0 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.