TransPhoto

Fotky jsou publikovány tak, jak jsou, a jejich účelem není propagovat žádné politické a/nebo ideologické postoje.

Všechny materiály jsou poskytovány uživateli a neodrážejí názory administrace webu.

Zavřít
Petrohrad, 71-147K (LVS-97K) č. 8110
  Petrohrad 71-147K (LVS-97K) č. 8110  —  Пульт
Kabina

Autor: Дмитрий Лавринчук · Petrohrad           Datum: Středa 21. září 2011

Statistika

Zveřejněno 23.09.2011 16:30 MSK
Zhlédnutí — 1030

Podrobné informace

Petrohrad, 71-147K (LVS-97K) č. 8110

Lokace:SPb GUP «Gorelectrotrans»
Vozovna:Tram depot #8
Od...:2/2003
Typ:71-147K (LVS-97K)
Vyroben:9/2000
Výrobní číslo:1520
Současný stav:Vyřazen (6/2023)
Účel provozu:Osobní
Poznámka:02.2003 ex Tram depot #6, 6107

Komentáře · 7

23.09.2011 16:52 MSK
Odkaz
Fotografií: 300
Пульт обрезали, а вот вот женщину показали. Зачем?
Вот так сняли бы! http://transphoto.ru/search.php?cid=2&type=1¬es=%D0%9F%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82
+6
+10 / –4
23.09.2011 21:14 MSK
Odkaz
Fotografií: 3
Спидометр прям зашкаливает!!!!)))))
+14
+15 / –1
23.09.2011 21:59 MSK
Odkaz
Fotografií: 180
В прямом смысле! B-)
+2
+4 / –2
24.09.2011 10:08 MSK
Odkaz
СОЛОВЕЙ · Petrohrad
Bez fotografií
Снято на К/ст "ЛЭМЗ"
0
+1 / –1
24.09.2011 10:38 MSK
Odkaz
wuriks · Riga
Fotografií: 83
Цитата (Дмитрий Брянск I, 23.09.2011):
> Спидометр прям зашкаливает!!!!)))))

Зашкаливает это за шкалой, то есть показывает больше, чем есть делений. Нет, спидометр не зашкаливает, а показывает какбЭ 100. Видимо там какбЭ ограничение скорости стоит :)
Кстати, а зачем одну и ту же панель 2 раза выкладывать?
0
+3 / –3
17.10.2011 03:21 MSK
Odkaz
Fotografií: 78
Цитата (wuriks, 24.09.2011):
> Кстати, а зачем одну и ту же панель 2 раза выкладывать?
Лично я считаю что у каждого вагона должна быть своя панель=)
0
+0 / –0
05.04.2013 21:59 MSK
Odkaz
Lesha · Petrohrad
Fotografií: 5
а микрофон где?
0
+0 / –0

Váš komentář

Prosím, nediskutujte o politických záležitostech, v opačném případě budete zablokováni minimálně na jeden měsíc.
Nejste přihlášeni.
Komentovat mohou jen registrovaní uživatelé.