Transphoto

Kuvat julkaistaan sellaisina kuin ne ovat eikä niiden tarkoitus ole tukea kenenkään/minkään tahon poliittista tai ideologista asemaa.

Kaikki aineisto on peräisin käyttäjiltä eikä kerro sivuston ylläpidon mielipiteistä.

Sulje
Moscow, 71-405-08 # 3200
  Moscow 71-405-08 # 3200  —  Linjalla 15
Улица Кулакова

Kuvaaja: ЭР200 · Moscow           Kuvauspäivä: 9 elokuuta 2011 v., tiistai

Tilastot

Julkaistu 10.08.2011 15:15 MSK
Näyttökerrat — 572

Tarkemmat tiedot

Moscow, 71-405-08 # 3200

Liikennöitsijä/varikko:Krasnopresnenskoye tram depot
Tulo:09.2007
Malli:71-405-08
Valmistettu:09.2007
Sarjanumero:85
Nykytila:Uudelleennumeroitu tai siirretty kaupungin sisällä (10.2019) Poistettu
Käyttötarkoitus:Matkustajakulkuneuvo
Huom.:10.2019 to 30200; 11.03.2022 to Tula, 10
В Туле с пассажирами не работал.

Kommentit · 7

10.08.2011 15:30 MSK
Linkki
Kuvat: 118
Ах красавец! Лучший трамвай Москвы после того, как 71-623 уехал.
+3
+19 / –16
11.08.2011 14:24 MSK
Linkki
Kuvat: 2003 · Apulaisylläpitäjä
Нет, не надо нам таких "лучших". К счастью, таких больше не будет. Миновало нас это чудо...
0
+5 / –5
11.08.2011 15:00 MSK
Linkki
Kuvat: 1119
А чем тебе сии чудеса не нравятся? Вагоны как вагоны.
+1
+2 / –1
11.08.2011 15:41 MSK
Linkki
Kuvat: 3
Цитата (Lev Moshchevitin, 10.08.2011):
> Лучший трамвай Москвы

630
–4
+1 / –5
11.08.2011 16:16 MSK
Linkki
Kuvat: 2003 · Apulaisylläpitäjä
Цитата (Александр Колесников, 11.08.2011):
> А чем тебе сии чудеса не нравятся? Вагоны как вагоны.

Как минимум, морально устаревший дизайн. Как максимум - жестко проходит стыки. Даже самый хороший стык ощущаешь по полной. Правда, это беда всей продукции УТМ.
+1
+1 / –0
11.08.2011 16:18 MSK
Linkki
Kuvat: 533
Это беда конкретной модели тележки.
+1
+1 / –0
06.11.2011 09:57 MSK
Linkki
Спектр · Yekaterinburg
Kuvat: 47
Цитата (Сипугин Кирилл, 11.08.2011):
> нимум, морально устаревший дизайн. Как максимум - жестко проходит стыки. Даже самый хороший стык ощущаешь по полной. Правда, это беда всей продукции УТМ.

Если я не ошибаюсь, "жёсткость" тележек УТМ это беда ресорного усилия - оно просто "большое" для данного случая (тележка для данного вагона) - вполне исправляется до такой степени, что когда едешь по рельсам с волнообразным износом, слышишь громыхание трамвая по рельсам, а вибрации не чуствуешь.
0
+0 / –0

Kommenttisi

Älä keskustele poliittisista aiheista tai sinut estetään kuukaudeksi.
Sinun on kirjauduttava sisään kirjoittaaksesi kommentteja.