Transphoto

Photos are published as is and do not have purpose to promote any political and/or ideological position.

All materials are provided by users and do not reflect the opinion of the site administration team.

Close
Chelyabinsk, LiAZ-5280 (VZTM) # 1054
  Chelyabinsk LiAZ-5280 (VZTM) # 1054 
Троллейбусное депо № 1 (Артиллерийская, д. 117; закрыто в 2012 году)

Author: Антифактор · Chelyabinsk           Date: Friday, June 10, 2011

Statistics

Published 11.06.2011 16:08 MSK
Views — 346

Detailed info

Chelyabinsk, LiAZ-5280 (VZTM) # 1054

Operator/Facility:Trolleybus depot # 1
Since...:05.2011
Model:LiAZ-5280 (VZTM)
Built:2006
Serial number:17415
VIN:XTY52800060017415
Current state:Withdrawn (05.2025)
Purpose:Passenger vehicle
Halted:11.2024
Scrapped:2025
Remarks:05.2011 ex # 3, 3723

Comments · 5

12.06.2011 12:07 MSK
Link
Клюев А.К. · Rostov-na-Donu
Photos: 67
Зачем перенумеровывали/передавали?
0
+0 / –0
12.06.2011 12:28 MSK
Link
Антифактор · Chelyabinsk
Photos: 20231 · Moderator / Photo screener / Video catalog editor / Local editor
Цитата (Клюев А.К., 12.06.2011):
> Зачем перенумеровывали/передавали?

В связи с закрытием троллейбусного депо №3.
0
+0 / –0
12.06.2011 14:11 MSK
Link
IKS · Minsk
Photos: 4092
А что случилось? Экономия денег?
0
+0 / –0
12.06.2011 14:36 MSK
Link
Антифактор · Chelyabinsk
Photos: 20231 · Moderator / Photo screener / Video catalog editor / Local editor
Цитата (IKS, 12.06.2011):
> Экономия денег?

Типа да. Есть такое слово "оптимизация"...
+2
+2 / –0
27.06.2011 22:25 MSK
Link
Эдуард · Chelyabinsk
Photos: 1
Цитата (Антифактор, 12.06.2011):
> Цитата (IKS, 12.06.2011):
> > Экономия денег?
>
> Типа да. Есть такое слово "оптимизация"...

Бред какой-то!!! Третье более новое и просторное. Надо было первое закрывать. Правда только в том, что из депо №1 выпуск на линию более оптимален из-за расположения в центре города. Или могли бы депо №3, Филиалом Троллейбусного депо №1 оставить.
–1
+0 / –1

Your comment

Please do not discuss political topics or you will be banned for at least one month!
You need to log in to write comments.