TransPhoto

Снимките се публикуват на сайта така, както са и нямат за цел да промотират каквато и да е политическа и/или идеологическа позиция.

Материалите се предоставят от потребителите и не отразяват мнението на администрацията на сайта.

Затвори
Москва, Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008; Москва — Исторические фотографии — Трамвайные парки и депо (1898-1945)
  Москва Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008 
Исторические фотографии — Трамвайные парки и депо (1898-1945)
Миусский трамвайный парк
С.А. Тархов "100 лет Московскому трамваю"

Качено от Aviateur           Дата: 1928 г.

Статистика

Публикувано 02.06.2011 23:42 MSK
Разглеждан — 662

Подробна информация

Москва, Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008

Депо/Парк:Трамваи до 1924 года — досоветские вагоны (1899–1924)
От...:1906
Модел:Двухосный прицепной Мытищинского завода
Построен:1906
Текущо състояние:Бракуван
Назначение:Пътнически
Стандартный двухосный прицепной вагон, построен на Мытищинском заводе.
Тележки Мытищинского завода.
Электрооборудование ВКЭ.
Тормозная система Беккер.
В 1914 году вагоны этого типа получили наименование "Серия XXVI".
С 1930-х гг. вагоны этого типа часто упоминается как "Н" (Нюрнбергского типа).

Параметри на камерата и снимката

Показване на всички EXIF тагове

Коментари · 2

03.06.2011 18:41 MSK
Връзка
Снимка: 641
Тележки Нюренбергского типа на скользунах.
0
+0 / –0
23.05.2013 23:54 MSK
Връзка
Снимка: 3000
Цитата (Александр Шанин, 03.06.2011):
> Тележки Нюренбергского типа на скользунах.

Это относится ко всей партии вагонов 1906 г. №№1001-1056?
+1
+1 / –0

Ваш коментар

За обсъждане на политика, ще получите едномесечен бан и няма да можете да публикувате.
Вие не сте влезли в сайта.
Коментари могат да пишат само регистрирани потребители.