TransPhoto

Фота публікуюцца на сайце як ёсць, без мэты прасоўвання якіх-небудзь палітычных ці ідэалагічных поглядаў.

Матэрыялы дадаюцца карыстальнікамі і не адлюстроўваюць пазіцыю адміністрацыі сайта.

Закрыць
Масква, Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008; Масква — Исторические фотографии — Трамвайные парки и депо (1898-1945)
  Масква Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008 
Исторические фотографии — Трамвайные парки и депо (1898-1945)
Миусский трамвайный парк
С.А. Тархов "100 лет Московскому трамваю"

Даслаў Aviateur           Дата: 1928 г.

Статыстыка

Апублікавана 02.06.2011 23:42 MSK
Праглядаў — 662

Падрабязная інфармацыя

Масква, Двухосный прицепной Мытищинского завода № 1008

Дэпо / Парк:Трамваи до 1924 года — досоветские вагоны (1899–1924)
З...:1906
Мадэль:Двухосный прицепной Мытищинского завода
Пабудаваны:1906
Стан:Спісаны
Прызначэнне:Пасажырскі
Стандартный двухосный прицепной вагон, построен на Мытищинском заводе.
Тележки Мытищинского завода.
Электрооборудование ВКЭ.
Тормозная система Беккер.
В 1914 году вагоны этого типа получили наименование "Серия XXVI".
С 1930-х гг. вагоны этого типа часто упоминается как "Н" (Нюрнбергского типа).

EXIF

Паказаць цалкам

Каментары · 2

03.06.2011 18:41 MSK
Спасылка
Фота: 641
Тележки Нюренбергского типа на скользунах.
0
+0 / –0
23.05.2013 23:54 MSK
Спасылка
Фота: 3000
Цитата (Александр Шанин, 03.06.2011):
> Тележки Нюренбергского типа на скользунах.

Это относится ко всей партии вагонов 1906 г. №№1001-1056?
+1
+1 / –0

Ваш каментар

Палітычныя дыскусіі забаронены.
Увайдзіце або зарэгіструйцеся, каб пакідаць каментары.