TransPhoto

Nuotraukos publikuojamos tinklapyje „kaip yra“ ir neturi tikslo platinti bet kurias politines ir/ar ideologines pažiūras.

Turinys yra pateikiamas tinklapio vartotojų ir neatspindi tinklapio administracijos požiūrio.

Uždaryti
Voronežas, ZiU-682G-012 [G0A] nr. 227
  Voronežas ZiU-682G-012 [G0A] nr. 227  —  maršrutas 7
Беговая улица

Autorius: FaNkY · Voronežas           Data: 2011 m. vasario 7 d., pirmadienis

Parodyti fotografavimo vietą žemėlapyje

Statistika

Publikuota 03.05.2011 11:20 MSK
Peržiūrų — 574

Detali informacija

Voronežas, ZiU-682G-012 [G0A] nr. 227

Depas/Parkas:Trolleybus Depot No. 1
Nuo...:2009-09
Modelis:ZiU-682G-012 [G0A]
Pagamintas:2001
Gamyklinis numeris:7229
VIN:XTU682Г0А10007229
Dabartinė būsena:Pernumeruotas/perduotas miesto ribose (2012-08) Nurašytas
Paskirtis:Keleivinis
Utilizuotas:2017-04
Pastaba:09.2009 ex TD No. 2; 2005 ex TD No. 1; 2004 ex TD No. 2. 08.2012 to 251; 03.2015 to 221

Nuotraukos parametrai

Model:Canon PowerShot SX1 IS
Date and Time:07.02.2011 13:37
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:4
ISO Speed:80
Focal Length:5.964 mm
Parodyti visą EXIF

Komentarai · 4

03.05.2011 19:29 MSK
Nuoroda
сергей п. · Voronežas
Nėra foto
Даааа... Подкрасить не мешало бы немного.
+4
+4 / –0
03.05.2011 21:31 MSK
Nuoroda
FaNkY · Voronežas
Foto: 143
Да думаю не только подкрасить...а ещё если учесть, что фотография сделана 3 месяца назад, то покраска сейчас ей точно необходима
+5
+5 / –0
04.05.2011 09:05 MSK
Nuoroda
Fiatovod · Voronežas
Foto: 40
Впринцыпе - машинка с технической точки зрения неплохая. Жаль только, что сейчас один член экипажа (девушка) в отпуске и машинка по рукам пошла....
+2
+3 / –1
04.05.2011 10:02 MSK
Nuoroda
сергей п. · Voronežas
Nėra foto
Цитата (Fiatovod, 04.05.2011):
> Впринцыпе - машинка с технической точки зрения неплохая.

Рома, это результат бережного отношения к машине прежнего экипажа, отработавшего на ней несколько лет. Сейчас они, если не ошибаюсь, на 323-ей работают.
Да и вообще, многие машины 2001 г.в. "вполне ничего" именно потому, что экипажи на них были ответственные. Плюс ко всему, на новые машины во времена депо-2 старались сажать наиболее опытных и ответственных, хождения по рукам повального не было. А сейчас одна 310 раз 5 экипаж сменила, 300 - раза 3, и список можно продолжить
+2
+2 / –0

Komentaras

Už politikos aptarimą yra skiriamas mažiausiai 1 mėnesio pašalinimas
Jūs neprisijungėte.
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai.